|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Epsi ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Januar-2007 Status: Offline Point: 295 |
![]() |
Ok
Jamen hvordan ser det her så ud: Bundkort: Gigabyte GA-MA78GM-S2H CPU: Athlon 64 X2 4800+ 2.5 GHz Case: Antec LifeStyle Fusion DVD: Sony NEC Optiarc DDU1615S (Sort) (jeg skal vel ikke bruge et slim til det case? TV kort: Digital Everywhere FloppyDTV C/CI with Viaccess CAM Ram har jeg og jeg har også en gammel 120 gb IDE. |
|
![]() |
|
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
nej slim er ikke nødvendigt.. |
|
![]() |
|
jeje ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 568 |
![]() |
Et par tyske forhandlere skulle have 4850e på lager fra den 16/4. Men om det så holder stik er jo en anden sag.
|
|
![]() |
|
jeje ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 568 |
![]() |
Epsi, når du får nogle erfaringer med afspilning af x264 må du gerne skrive dem her i forumet. Jeg er interesseret i at vide, hvor kraftig en AMD CPU, der behøves.
|
|
![]() |
|
Epsi ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Januar-2007 Status: Offline Point: 295 |
![]() |
Ok. Men der går vist noget tid før nogle af de dele kommer på lager :s
|
|
![]() |
|
M-P-A ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 387 |
![]() |
Ellers kan jeg om et par dage forhåbentlig, har modtaget track n trace nummer på min pakke, som blev sendt Fredag fra overclockers.co.uk, deri ligger gigabyte bundkortet og en Athlon 64 X2 Dual Core 5000+ Black Edition 2.60GHz som har åben multi, så der burde være mulighed for at trylle lidt med farten :) |
|
Samsung F7005 & Pana TH-42PX80E
Samsung 3126 + Netget 7700 HTPC Xbmc: Intel 2100-T, 8Gb ram, 64Gb SSD, mini itx. FilServer/ xpenology HP N54L, 8gb ram - 4x3TB WD Red |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |