|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Hodor ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 247 |
![]() |
Dit valgte kabinet har ingen IR modtager til brug for din harmony. DH101 VF7001BNS har LCD og IR. |
|
![]() |
|
maximus81 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 72 |
![]() |
Ja men den er også over 600 kr. Kan man ikke købe en IR modtager at sætte i uden medfølgende fjernbetjening? |
|
![]() |
|
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
Sandsynligvis. Men hvis du køber en MCE remote til 250- 400 kr (kan ikke huske det præcist, og er jo også forskelligt alt efte rhvor du køber den) så får du en IR-reciever med. Og så har du en remote der virker indtil du har fået din Logitech sat op eller hvis Logitech'en fejler. Den gang jeg købte remote kiggede jeg også efter en IR reciever da jeg på det tidspunkt også brugte en logitech, men jeg fandt aldrig noget der var billigere end MCE. Og windows har indbyggede drivere til MCE Recieveren så det skal du ikke til at rode med. Klart den nemmeste løsning. |
|
![]() |
|
Hodor ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 247 |
![]() |
For de 600 kr får du jo også en LCD som kan vise diverse oplysninger ang spilletid/tracknavn/VU-meter osv. Det er ikke kun en IR modtager. Desuden så er du sikker på den IR modtager kan skjules inde i kabinettet. En MCE remote kan du ikke være sikker på at kunne bygge ind uden gaffatape |
|
![]() |
|
maximus81 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 72 |
![]() |
Så er den blevet samlet og alt ser ud til at fungere fint. Men jeg mengler stadig den IR reciever. Har ikke ville købe den lidt større model for der er en masse dingel dangel på som ikke lige er mig. Desuden må det være muligt at købe en IR reciever som passer ind i mit kabinet? Kære Hoder. Jeg slibber vidst desværre heller ikke for at bruge gaffatape alligevel, for uden det LCD display kan man kigge ind i kabinettet. Det er squ ikke helt gennemtænkt af Thermaltake. Håber der er nogen der ved om/hvor man kan få en IR reciever der kan passe ind. |
|
![]() |
|
Xaque ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
Jeg er ikke 100% sikker men jeg tror disse her passer i dit kabinet
http://www.mm-vision.dk/produkter/visvare.asp?action=vis& ;menu=mediacenter&varenr=510171 http://www.mm-vision.dk/produkter/visvare.asp?action=vis& ;menu=mediacenter&varenr=51015 Har du så købt denne strømforsyning? DeZen - SCP400FL Hvis du har kunne du så ikke tænke dig at skrive lidt om den for jeg overvejer den meget men ved ikke om det skal være den eller om det skal være en hvor meget laver en DeZen - SCP400FL når den går igang og hvor ofte går den igang? |
|
![]() |
|
![]() |
Ja den ene af dem ser faktisk ud til at kunne passe i. Tak for det.. Den fungere fint, men har også kun brugt den siden i torsdags. Jeg går ud fra du mener hvor meget den larmer??? Der er jo ingen blæser i så den er fuldstændig lydløs.
|
|
![]() |
|
Xaque ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
er der ikke en backup blæser i den? som tænder når den kommer over 60C
|
|
![]() |
|
C_Bak ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 77 |
![]() |
IR-modtager inkl. display. fungerer upåklageligt, har det selv. http://www.specialtech.co.uk/spshop/customer/product.php?pro ductid=992&cat=285&page=1 |
|
LG 42PM1MA,Win 7,WHS,Wii
|
|
![]() |
|
![]() |
Det tror jeg ik.. I så fald har jeg ikke hørt den fordi min cpu blæser larmer som en rumraket. Så finder ikke ud af det før jeg får skiftet alle mine blæsere ud. Du høre nærmere... |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Placer din HTPC i et andet rum og køb en extender....Ingen dyre grafikkort, ingen dyre bundkort...Ingen dyre kabeltræk....DMA2100 kan ligge bagved de fleste FSTV...En tynd klient til en tusse der understøtter HD + Divx og som tilmed ikke siger en fucking skid....Jaja du skal have en N-router...men 5-7roner for en der også har USB 2.0 og printserver support....
Redigeret af Patriarken - 25-November-2008 kl. 16:28 |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |