|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
Infinity ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
![]() |
||
Målingerne er lavet med SpeedFan 4.37 og de svarer fuldt ud til hvad jeg oplever ved at lægge fingerene på harddiskene. CPU'ens temperatur på 47 er helt OK og et ønske om at Zalman køleren ikke fiser for hurtigt rundt med støj som følge. |
|||
mvh Infinity
|
|||
![]() |
|||
Infinity ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
![]() |
||
Jep se de effet målinger der er i de to artikler jeg har linket til. Og du planlægger at bruge det onboard grafikkort der er på bundkortet. Du kommer ikke op over 200 watt - det er jo det der er ideen i et lavenergi bundkort og en CPU med TDP på 45 watt. (edit: rette fra 35 watt) Hvis du forventer dette bliver en kraftig spille maskine er du helt på afvege. Dette kan blive en lydsvag HTPC. Bemærk at der følger blæsere med kabinettet. Den/De er ganske gode. Redigeret af Infinity - 04-Maj-2009 kl. 22:04 |
|||
mvh Infinity
|
|||
![]() |
|||
thomson ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() |
||
Ok. Den skal skam heller ikke bruges til at spille, men udelukkende som en afspiller til mine film. Men den vil vel uden problemer kunne afspille 720p og 1080p mkv filer flawless? Og ved du om man egentlig bare kan køre den via HDMI gennem en surround-receiver som er sat til fjernsynet, ligesom med en DVD/Blu-Ray-afspiller, PS3 osv. og så få billede på skærmen og surround-lyd via surround-højtalerne, der er sat til receiveren? |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Folk bruger netop den kombination fordi den kan klare at afspille BD og samtidig har et lavt strømforbrug, men jeg kender den ikke selv. Jeg ville gå efter den kraftigere CPU. Hvis ikke den er helt kraftig nok kan der sættes et grafikkort i. Og UPS det DVD drev jeg anbefalede er et alm DVD drev og det afspiller ikke BD. Tjek i stedet PlextorPX-B300SA eller PlextorPX-B920SA. Ja du sætter et HDMI kabel mellem HTPC og Surround reciveren og derfra til fjernsynet. Regn ikke umiddelbart med at du kan afspille i 24p, men 1080p er ikke noget problem. Der skal pilles lidt ved grafikkort indstillingen, hvis det skal spille med kun 24 billeder pr sekund. Når du sætter PC'en op skal du nok bruge en alm skærm til installation af Windows mv. |
|||
mvh Infinity
|
|||
![]() |
|||
- Dark Nebula - ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-December-2008 Status: Offline Point: 109 |
![]() |
||
Mente nu link til den test af HDD, som viser at Samsung's er 30% hurtigere.. Hvis din CPU temp er i IDLE, så syntes jeg bare den virker høj Redigeret af - Dark Nebula - - 05-Maj-2009 kl. 10:28 |
|||
Diablo 3 On It's Way
Now Four Characters: || Barb. || Witch Doc. || The Wizard || The Monk || |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Link
Samsung F1 WD Green Max Hastighed: Samsung F1 92.237 kps WD Green 70.126 kps Forskel: (92.237-70.126)/70.126*100=31,5% hvilket ikke er så overraskende da Samsung F1 kører 7200 rpm og WD Green kører 5400 rpm (noget variabelt speed, men i praksis 5400). Det er derimod overraskende at WD'en bliver varmest. De er begge meget støjsvage - jeg kan ikke høre dem med mindre jeg defragmentere dem. |
|||
mvh Infinity
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
PS CPU'en er ikke i IDLE når jeg sidder og bruger den. Den ligger på ca 35 C i IDLE. Altsammen noget jeg har bestemt ved at justere hastigheden på blæseren ned. |
|||
mvh Infinity
|
|||
![]() |
|||
- Dark Nebula - ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-December-2008 Status: Offline Point: 109 |
![]() |
||
wtf, så er det sgu da godt vi lige har købt en WD green til htpc'en.. |
|||
Diablo 3 On It's Way
Now Four Characters: || Barb. || Witch Doc. || The Wizard || The Monk || |
|||
![]() |
|||
SSvenSSon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 388 |
![]() |
||
Samsung diskene kører (ifølge mine egne oplevelser) rigtigt godt og lydløst. Mht. dit spørgsmål omkring displayet på Antec kabinetter så er det lidt ubrugeligt, men ikke decideret irreterende!! I normal windows-mode trisser der nogle system-oplysninger (ram- diskforbrug o.lign.), samt nogle amerikanske nyheder over skærmen. ..men under VMC bliver det helt nyttigt, viser bl.a. hvilke nummer der bliver afspillet og lignende :-) |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |