|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Og? Er der så dk tekst på 2eren?
|
||
![]() |
||
duggie ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
![]() |
|
Der er IKKE, og jeg gentager IKKE danske undertekster på spider-man boksen fra coolshop.
![]() |
||
![]() |
||
sauron ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
![]() |
|
jeg køber typisk fra sendit.com og play.com der hvist mulighed for told hvilket jeg dog ik har været udenfor med de +40 forsendninger jeg har fået fra de to amazon.co.uk ka også have gode tilbud. dog er det meget forskelligt om der er under tekster på udgivelserne og de ik særlig gode til at skr om der er
|
||
pioneer lx5090(ISF kalibreret)
onkyo tx-sr705( kalibreret af otto) B&W dm602 toshipa hd-30 ps3 xbox 360 wii |
||
![]() |
||
[KaptajneN] ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Status: Offline Point: 73 |
![]() |
|
The Hut har spider-man boksen til knap 18£(167kr) http://www.thehut.com/hut/8629565.product
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|
det har jeg sagt flere gange, og flere steder. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Haugboelle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 527 |
![]() |
|
Nå for satan, hvorfor blir Coolshop så hårdnakket ved med at påstå det ?
En helt anden ting, er alle 3 spiderman film på en disc ? Betyder det noget for kvaliteten, eller er den i ligeså høj kvali som ellers ? |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12426 |
![]() |
|
Der er vel kun én engelsk udgivelse, og på den er der altså danske undertekster på første og tredje film.
Filmene er på tre discs. Du får tre Blu-ray covers i en papæske. |
||
![]() |
||
Haugboelle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 527 |
![]() |
|
Okay. Skidt af coolshop så.
Nogen der har handlet her ? Ok priser, spørgsmålet er bare om der er tekster (De har 13 titler til 15 Euro...) http://www.freerecordshop.nl Redigeret af Haugboelle - 22-April-2008 kl. 22:18 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Og hvor ved du så det fra? Har du købt den der? På de udenlandske sider er det ikke hele boxen, men nr 2 der er uden dk tekst |
||
![]() |
||
![]() |
|
Puh det kribler i fingrene, nu kom jeg sku til at bestille
Face/ Off Con Air Resident Evil: Extinction Queen Live at Montreal (nogen der har set den ?) The Last Samurai Alle fra DVD.CO.UK med danske tekster, 128 kr pr film, det sku et bargain :) |
||
![]() |
||
Gelardi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2005 Sted: Aarhus, Denmark Status: Offline Point: 574 |
![]() |
|
Altså je har lige købt blu-ray offer fra DVD.co.uk..til 18£ eksl. porto(2 stk) og den kom da uden problemer... |
||
SONY KDL-46HX855
SONY STR-DN 1000 ANTHONY GALLO Nucleus Micro 5.1 SONY PS3 500 GB PANASONIC DMP-BDT310 iPhone 5+5s16+32 GB iMac 27" iPad4,32GB3G,white iPad Air 64GB3G,white |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12426 |
![]() |
|
Ja, det er jo også to film. Hvis én film koster over £16 alene, så er det at der er ballade.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |