|
|
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12426 |
![]() |
Nej, den vil de ikke sende til Danmark...
|
|
![]() |
|
multix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Marts-2006 Sted: Skive, Danmark Status: Offline Point: 2264 |
![]() |
Nå jo det er også rigtig |
|
![]() |
|
Haugboelle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 527 |
![]() |
Hey igen
Hmm var af den opfattelse at alle Blu ray udgivelser kom i samme blå cover. Men kan nu se at dem jeg har købt i DK er tyndere end dem fra UK ? Det da lidt tamt, troede der en strømlinet definition på hvordan coveret sku være i mål. |
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8682 |
![]() |
UK æskerne i er DVD tykkelse og dermed samme størrelse som PS3 spilæsker.
Der er ingen regler, og f.eks. Close Encounters of the Third Kind er i en papæske med bog. |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
er den i en papæske? det var irriterende, nu har jeg lige bestilt den til en lille hund. og så er det en lorteæske. er det ikke en plasticæske herhjemme? |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8682 |
![]() |
Jo, for der får du svjv. ikke bogen med.
Og det er absolut ikke en lorteæske men en hård æske i hårdt sammenpresset pap med UV lakeret tryk - ganske eksklusiv. |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
man får ikke bogen med herhjemme, er det det du mener med svjv? ok, æske er måske ikke noget lort, men den er lidt tykkere? |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
![]() |
Ja, den er tykkere, og jeg tror at du vil se mange flere Special Edition æsker fremover ganske som på DVD.
Warner har jo allerede deres coffee table books. |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12426 |
![]() |
Slet venligst...
Redigeret af Naiera - 25-April-2008 kl. 13:03 |
|
![]() |
|
![]() |
jeg kan bestemt godt undværre, alle de speciel bokse, stof det til mig måtte de godt komme med en 7mm boks, ligesom dem man kan købe til dvd. jeg har selv udskiftet alle mine dvder med de 7mm covers, så kan man have dobbelt så mange film på samme plads. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Haugboelle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 527 |
![]() |
er egentlig også ret ligeglad, bare de ville lave dem ens!
|
|
![]() |
|
Mr. Anderson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Esbjerg,Denmark Status: Offline Point: 772 |
![]() |
Her er en Australisk hjemmeside med BD film, det er en fysik butik hernede hvor jeg er PT. De har et okay udvalg, enda lidt flere i butikken end på siden. Men søg titlerne og nogle flere kommer op. Har ikke rigtigt fundet andre sider som var billige og havde godt udvalg. http://www.jbhifionline.com.au/dvds/search/all?searchstring= BLU+RAY Redigeret af Mr. Anderson - 27-April-2008 kl. 02:44 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |