|
Ny indenfor denne verden |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | |
jespermart
Guld medlem Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 891 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan du give et hint om hvad "en vanvittig pris" er, overvejer den selv, men synes 23,000,- er mange penge |
|
Jesper
Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4 |
|
hunterSEG
Bruger Oprettet: 03-November-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 193 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ok, bare man gør sit bedste.
Med hensyn til links. Hvis du bruger en computer. Har du slettet http:// fra genvejen ellers virker det ikke. Efter at have læst acer anmeldelsen. Så kommer jeg her med mine bemærkninger. Bruger ikke selv 3d. Har prøvet nogle ps3 spil og set lidt af LEGO the movie filmen. Synes ikke det er godt. Så at Acer ikke er så god til 3d, ville jeg personligt ikke hænge mig i. Den larmer mindre end benq'en. Så det er en god ting. Ikke at benq overdøver alt, men den kan da høres. Dog giver Acer nok en lidt dårligere billede end benq. Farvehjulet, eller hvad det nu hedder på dansk, er langsommere på Acer, så muligheden for at du får regnbue effekt er størrer. Kan ikke se noget på min benq. Acer kan give noget mere lys, så den er bedre i mindre mørke rum. Om disse ting er de 600 kr. værd. Tjaaaa, det skal heldigvis ikke være mig der bestemmer det.
|
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5286 |
Funktioner
Tak(0)
|
Klikbare links - Marker linket, klik på blå globus, klik på OK Mvh. JørgenT
Redigeret af JørgenT - 22-Juli-2014 kl. 22:57 |
|
JeppeP
Junior bruger Oprettet: 21-Juli-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 27 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jørgen, storartet!
|
|
JeppeP
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for det review, det vil komme med i overvejelserne! Har egentligt heller ikke regnet med at bruge 3D overhovedet, men af hvad jeg læste, særligt det med billedkvaliteten, så er det stadig BenQ'en jeg er mest interesseret i.
Jørgen, det er storartet!
|
|
Basic
Ny bruger Oprettet: 01-Juli-2014 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 16 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jespermart
Billigt, da jeg arbejder indenfor radio/tv og derfor har fået den til indkøbspris. |
|
keldp
Guld medlem Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 713 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har et 92" quality screen lærred 16/9 til salg for 800kr
|
|
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890 BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80 Højtalere Front : Dali, Mentor 5 Center: Dali Suite C 0.8 Bag:Dali Suite Rear. Sub: Dali S 12. |
|
Bruger udmeldt 31
-- Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er absolut en god ide at være kildekritisk, specielt herinde hvor der er mange "Google eksperter"
|
|
JeppeP
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Keldp - jeg tror at jeg følger et af de overstående råd om at købe projektoren først, og derefter finde ud af hvilket størrelse lærred der passer bedst til mine behov - ellers kunne jeg sagtens være interesseret, og om ikke andet er der måske nogen der læser med der er, og som kan kontakte dig!
Hej Pallec.... hvordan kan jeg vide at du ikke har hele den sætning fra en upålidelig kilde???..... ;)
|
|
JeppeP
Funktioner
Tak(0)
|
Hej kære brugere - jeg er igen på jagt efter jeres kyndige vejledning!
Hvad ville i bedømme til at være en rimelig pris for en brugt projekter, BenQ W1060 (den udgåede), lige godt 600 timer på pæren og ja, den fact at den er brugt?
|
|
Woody81
Junior bruger Oprettet: 05-Oktober-2007 Status: Offline Point: 49 |
Funktioner
Tak(0)
|
JeppeP
Funktioner
Tak(0)
|
hej woody, og mange tak for tippet! Kan dog se at de har én med et endnu større prisfald nemlig https://www.komplett.dk/optoma-3d-dlp-projektor-hd131xe/803048 - er det noget at overveje, eller er det at være for fiskeret på prisen?
|
|
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |