recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny integreret forstærker med streaming
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny integreret forstærker med streaming

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Lahnet Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 21-April-2006
Status: Offline
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lahnet Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ny integreret forstærker med streaming
    Sendt: 11-November-2022 kl. 08:05
Jeg er ved at "nedgradere" / forenkle mit set-up.

Det næste som skal købes er en integreret med indbygget streamings mulighed.

Nogle som har erfaring med Audiolab 6000 play og Quad Vena II play?

Er der andre jeg skal overveje? Prisleje 4000- 6000.

På forhånd tak.


Redigeret af Lahnet - 12-November-2022 kl. 09:29
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2022 kl. 14:07
Jeg går ud fra du mener en integreret forstærker. Det bør nok rettes i overskriften for at give mening.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Lahnet Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 21-April-2006
Status: Offline
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lahnet Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2022 kl. 09:29
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Jeg går ud fra du mener en integreret forstærker. Det bør nok rettes i overskriften for at give mening.

Flemming

Tak. Rettet.
Til top
Jonas Baadsgaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-Januar-2012
Sted: Allerød
Status: Offline
Point: 472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Baadsgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2022 kl. 14:23
Alt efter hvor mange ind og udgange du skal bruge, så tag evt. et kig på Yamaha WXA-50
Den skulle lyde rigtigt godt og så er den dejlig kompakt og til lavere pris :)
Den har ok med bundtræk, også i forhold til Audiolab 6000 og Vena II (Yamaha'en yder cirka 100watt i 4Ohm med 0,03% forvrængning)
Jeg har ikke erfaring med Yamahas app, men den skulle være ok stabil og med mange indstillingsmuligheder (EQ osv..) 


Redigeret af Jonas Baadsgaard - 12-December-2022 kl. 14:34
Vh Jonas Baadsgaard Petersen

Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD
Til top
Jespus Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 16-Oktober-2015
Sted: Gelsted
Status: Offline
Point: 238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jespus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2022 kl. 00:51
Mener Rotel ligger i det prisleje. Fornuftig HiFi
Til top
Gofiland Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2017
Sted: Sjælland
Status: Offline
Point: 111
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gofiland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2022 kl. 18:48
Jeg ville undgå Play platformen, den får ikke meget ros rundt omkring. Men har ingen personlig erfaring med den.

Kender ikke Quad, men Audiolab er godt. Jeg ville nok vælge 6000A og tilkøbe en Argon Solo. Måske knapt så elegant med to bokse, men en væsentlig bedre løsning.

Alternativt ville jeg kigge på Bluesound Powernode og Powernode Edge, her er streaming platformen i top og begge får ros i tests.

Alt efter hvilke højttalere de skal drive, så kan en Edge være nok.

Et helt andet alternativ kan være en Arcam Solo Uno, den kan du få brugt hos Audiocompagniet i Odense.
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2022 kl. 15:31
Oprindeligt skrevet af Gofiland Gofiland skrev:

Jeg ville undgå Play platformen, den får ikke meget ros rundt omkring. Men har ingen personlig erfaring med den.

Kender ikke Quad, men Audiolab er godt. Jeg ville nok vælge 6000A og tilkøbe en Argon Solo. Måske knapt så elegant med to bokse, men en væsentlig bedre løsning.

Alternativt ville jeg kigge på Bluesound Powernode og Powernode Edge, her er streaming platformen i top og begge får ros i tests.

Alt efter hvilke højttalere de skal drive, så kan en Edge være nok.

Et helt andet alternativ kan være en Arcam Solo Uno, den kan du få brugt hos Audiocompagniet i Odense.

Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2022 kl. 16:56
Hvad med Sonos Amp?
Mvh Jesper
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu