|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() Sendt: 11-November-2007 kl. 21:07 |
Hejsa, min gamle trofaste (ca 15 år gamle) audiolab 8000 synger på sidste vers, ihvertfald i min opsætning, det er stadig en kanon forstærker... men jeg har en drøm... en fjernbetjening, har hørt at man kan få apparater nu hvor man kan betjene dem på afstand, og det syns jeg lyder vildt smart...
så hvad overvejer jeg? hvad med en spritny audiolab 8000, den "nye" model har nemlig fjernbetjening, er der nogen der kender dem? eller nogen der har et forslag til en anden forstærker jeg skal købe? stereo, og omkring 4 indgange og sort, er kravene, skal samtidig være af en god kvalitet. Lad forslagene vælte ind! Redigeret af fumper - 11-November-2007 kl. 21:09 |
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
Hej! Ville overveje noget Copland-se evt. hos TOPSOUND Kbh..Spiller super,og vil være en klar "opgradering" for dig. http://www.topsoundhifi.dk/?layout=1 lrev Redigeret af lrev på jobbet - 12-November-2007 kl. 07:34 |
|
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
|
![]() |
|
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
Det ville det uden tvivl, men nu er lydbudgettet afsat til omkring 5-6k for en integreret stereo forstærker med fjernbetjening, så der er lidt langt til 16-20 stykker :-) Det ser ellers spændende ud :-) |
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
okay...du skrev ikke prisleje. men.....du kan skam godt få noget der spiller til den pris. Hva med noget Kina kram...Cayin tror jeg de hedder-her får du masser af LYD for pengene. lrv Redigeret af lrev på jobbet - 12-November-2007 kl. 12:08 |
|
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
|
![]() |
|
![]() |
Tak, det lyder som et godt bud, det kigger jeg på senere på dagen, og du har selvfølgelig ret, jeg burde nok have løftet sløret for om vi var i millionklassen eller fattigrøvs klassen, det skal jeg selvfølgelig lige have i baghovedet næste gang Nogen der kender til Arcam? de var gode engang, men hvad er de nu?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Hej Fumper. En ny AudioLab 8000 kan være en løsning, og ellers noget Atoll... M.v.h. |
|
![]() |
|
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
Hej Arcam er fint...bare ikke til dine penge.Så får du mere andre steder. lrev |
|
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |