|
Ny ISP. Hiper eller Kviknet? |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |||
davdu ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-Juli-2016 Status: Offline Point: 44 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Har været kunde hos Hiber og hade kun bøvle med deres router. Men de køre jo begge på tdc net så deres hastighed bure være ens
|
|||
![]() |
|||
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
||
Hej. De kunne da vist trænge til at lære noget om kundepleje. ![]() Mvh. |
|||
![]() |
|||
Uffebg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2012 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 61 |
||
Fejl post
![]() Redigeret af Uffebg - 15-Januar-2017 kl. 10:39 |
|||
![]() |
|||
Uffebg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2012 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 61 |
||
Jeg ville vælge kviknet pga. det DiscomanDK skrev :)
Jeg synes der på det seneste har været nogle utilfredse kunder hos Hiper hvis man kigger på deres FB og trustpilot side, samtidig er der en del der klager over at det er svært at få fat i kundeservice. Redigeret af Uffebg - 15-Januar-2017 kl. 10:41 |
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19746 |
||
Det gamle abonnement indeholder måske andre ydelser et nyt ikke gør? Jeg er gammel TDC kunde og har TDC (undskyld YouSee) Musik med i mit abonnement, det får nye kunder ikke. Når man ringer til "TDSee" support har man 5 valgmuligheder, support, regninger, osv, den femte hedder "overvejer du at opsige dit abonnement" - der kommer man hurtigt igennem, der sidder folk der er dygtige og som har kompetence til andet end standardsvarene..... Måske "Tele-no-r" har det samme? Klaus |
|||
![]() |
|||
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1583 |
||
Jeg har kontakt til Kviknet via mit arbejde, hvor jeg administrerer en håndfuld medarbejderes hjemmeforbindelser.
Jeg har kun ros til overs for den håndtering deres kunderservice udviser - hurtig, kompentent, hjælpsom og yderst fleksibel. Jeg ser det også som en markant fordel, at man kan vælge mellem en router eller et modem, hvis man ønsker at bruge sin egen router. Intet bøvl med dobbelt NAT eller bridge mode. Jeg vil til enhver tid anbefale Kviknet.
Redigeret af quarkir - 15-Januar-2017 kl. 11:21 |
|||
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|||
![]() |
|||
glaty ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2015 Status: Offline Point: 27 |
||
Det var jeg ikke klar over. Så tak for info, det må jeg jo tage med i mine overvejelser.
Det er et helt ens abonnement, hvor der kun er internet med. Og ja, de har sådan en menu-vælger-ting, hvor der bl.a. kan vælges "spørgsmål til dig regning". Hvilket jo var meget passende i min situation. Hvis der er andre i deres kundeservice, der gerne må sætte min regning ned, må han jo stille mig om til dem, da det er noget af det jeg specifikt spørger ind til. At hans svar er, at jeg bare kan opsige mit abonnement og tegne et nyt er direkte flabet og dårlig kundeservice.
Se det var jo interessant nyt vedr. Kviknet. Jeg har selv en router der skal forbindes med den fra Hiper eller Kviknet, så det ville være fint, hvis det var nemt og lige til. Kan du sige noget mere om kvaliteten af deres udstyr? Redigeret af glaty - 15-Januar-2017 kl. 11:48 |
|||
![]() |
|||
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1583 |
||
![]() |
|||
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|||
![]() |
|||
kec2 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 343 |
||
Hiper og YouSee's udstyr er det samme. Jeg har også min egen router efter Hiper's udstyr og har ingen problemer.
|
|||
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
|
|||
![]() |
|||
||
|
|||
mvh
|||
![]() |
|||
glaty ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2015 Status: Offline Point: 27 |
||
Nu har jeg lige været et smut forbi de to firmaers facebooksider, og der er godt nok langt flere, der klager over problemer hos Hiper end hos Kviknet.
|
|||
![]() |
|||
Claus P ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2013 Sted: Amager Status: Offline Point: 358 |
||
Jeg har Hiper og har intet at klage over. De leverer langt bedre hastighed, end jeg betaler for ![]() Har du tal for hvor mange kunder Hiper og Kviknet har, det kunne have betydning for mængden af klager
![]() |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |