recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny ISP. Hiper eller Kviknet?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny ISP. Hiper eller Kviknet?

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
davdu Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 26-Juli-2016
Status: Offline
Point: 44
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér davdu Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2017 kl. 23:50
Har været kunde hos Hiber og hade kun bøvle med deres router. Men de køre jo begge på tdc net så deres hastighed bure være ens
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2017 kl. 08:04
Oprindeligt skrevet af glaty glaty skrev:

Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Har du kontaktet dem og sagt at du ikke vil være med længere, på grund af du skal betale mere end andre?

Klaus


Jeg havde fat i kundeservice for at få en forklaring på, hvorfor min regning er højere end den der oplyses på deres side. Forklaringen var at jeg er en gammel kunde, og at de (kundeservice) ikke kan/må ændre min pris, så den kommer ned på det samme niveau som nye kunder betaler. Der er tale om små 40 kr pr måned. Men som supporteren oplyste kunne jeg jo altid opsige mit abonnement, og bare tegne et nyt, så ville jeg nemlig få det til den billigere pris.

Som skrevet har jeg ellers være godt tilfreds med mit internet fra dem, men det der gider jeg ikke finde mig i.


Hej.
De kunne da vist trænge til at lære noget om kundepleje.Wink
Mvh.
Til top
Uffebg Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-Januar-2012
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 61
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Uffebg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2017 kl. 10:31
Fejl post Wacko (må gerne slettes)


Redigeret af Uffebg - 15-Januar-2017 kl. 10:39
Til top
Uffebg Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-Januar-2012
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 61
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Uffebg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2017 kl. 10:32
Jeg ville vælge kviknet pga. det DiscomanDK skrev :)

Jeg synes der på det seneste har været nogle utilfredse kunder hos Hiper hvis man kigger på deres FB og trustpilot side, samtidig er der en del der klager over at det er svært at få fat i kundeservice.


Redigeret af Uffebg - 15-Januar-2017 kl. 10:41
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19746
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2017 kl. 10:51
Oprindeligt skrevet af glaty glaty skrev:


Jeg havde fat i kundeservice for at få en forklaring på, hvorfor min regning er højere end den der oplyses på deres side. Forklaringen var at jeg er en gammel kunde, og at de (kundeservice) ikke kan/må ændre min pris, så den kommer ned på det samme niveau som nye kunder betaler. Der er tale om små 40 kr pr måned. Men som supporteren oplyste kunne jeg jo altid opsige mit abonnement, og bare tegne et nyt, så ville jeg nemlig få det til den billigere pris.


Det gamle abonnement indeholder måske andre ydelser et nyt ikke gør?
Jeg er gammel TDC kunde og har TDC (undskyld YouSee) Musik med i mit abonnement, det får nye kunder ikke.
Når man ringer til "TDSee" support har man 5 valgmuligheder, support, regninger, osv, den femte hedder "overvejer du at opsige dit abonnement" - der kommer man hurtigt igennem, der sidder folk der er dygtige og som har kompetence til andet end standardsvarene.....
Måske "Tele-no-r" har det samme?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 1583
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quarkir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2017 kl. 11:20
Jeg har kontakt til Kviknet via mit arbejde, hvor jeg administrerer en håndfuld medarbejderes hjemmeforbindelser.
Jeg har kun ros til overs for den håndtering deres kunderservice udviser - hurtig, kompentent, hjælpsom og yderst fleksibel.

Jeg ser det også som en markant fordel, at man kan vælge mellem en router eller et modem, hvis man ønsker at bruge sin egen router. Intet bøvl med dobbelt NAT eller bridge mode.

Jeg vil til enhver tid anbefale Kviknet.


Redigeret af quarkir - 15-Januar-2017 kl. 11:21
mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top
glaty Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 15-Februar-2015
Status: Offline
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér glaty Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2017 kl. 11:47
Oprindeligt skrevet af Uffebg Uffebg skrev:

Jeg ville vælge kviknet pga. det DiscomanDK skrev :)

Jeg synes der på det seneste har været nogle utilfredse kunder hos Hiper hvis man kigger på deres FB og trustpilot side, samtidig er der en del der klager over at det er svært at få fat i kundeservice.


Det var jeg ikke klar over. Så tak for info, det må jeg jo tage med i mine overvejelser.

Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:



Det gamle abonnement indeholder måske andre ydelser et nyt ikke gør?
Jeg er gammel TDC kunde og har TDC (undskyld YouSee) Musik med i mit abonnement, det får nye kunder ikke.
Når man ringer til "TDSee" support har man 5 valgmuligheder, support, regninger, osv, den femte hedder "overvejer du at opsige dit abonnement" - der kommer man hurtigt igennem, der sidder folk der er dygtige og som har kompetence til andet end standardsvarene.....
Måske "Tele-no-r" har det samme?

Klaus


Det er et helt ens abonnement, hvor der kun er internet med. Og ja, de har sådan en menu-vælger-ting, hvor der bl.a. kan vælges "spørgsmål til dig regning". Hvilket jo var meget passende i min situation.
Hvis der er andre i deres kundeservice, der gerne må sætte min regning ned, må han jo stille mig om til dem, da det er noget af det jeg specifikt spørger ind til. At hans svar er, at jeg bare kan opsige mit abonnement og tegne et nyt er direkte flabet og dårlig kundeservice.

Oprindeligt skrevet af quarkir quarkir skrev:

Jeg har kontakt til Kviknet via mit arbejde, hvor jeg administrerer en håndfuld medarbejderes hjemmeforbindelser.
Jeg har kun ros til overs for den håndtering deres kunderservice udviser - hurtig, kompentent, hjælpsom og yderst fleksibel.

Jeg ser det også som en markant fordel, at man kan vælge mellem en router eller et modem, hvis man ønsker at bruge sin egen router. Intet bøvl med dobbelt NAT eller bridge mode.

Jeg vil til enhver tid anbefale Kviknet.


Se det var jo interessant nyt vedr. Kviknet. Jeg har selv en router der skal forbindes med den fra Hiper eller Kviknet, så det ville være fint, hvis det var nemt og lige til. Kan du sige noget mere om kvaliteten af deres udstyr?


Redigeret af glaty - 15-Januar-2017 kl. 11:48
Til top
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 1583
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quarkir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2017 kl. 12:06
Oprindeligt skrevet af glaty glaty skrev:

Oprindeligt skrevet af quarkir quarkir skrev:

Jeg har kontakt til Kviknet via mit arbejde, hvor jeg administrerer en håndfuld medarbejderes hjemmeforbindelser.
Jeg har kun ros til overs for den håndtering deres kunderservice udviser - hurtig, kompentent, hjælpsom og yderst fleksibel.

Jeg ser det også som en markant fordel, at man kan vælge mellem en router eller et modem, hvis man ønsker at bruge sin egen router. Intet bøvl med dobbelt NAT eller bridge mode.

Jeg vil til enhver tid anbefale Kviknet.

Se det var jo interessant nyt vedr. Kviknet. Jeg har selv en router der skal forbindes med den fra Hiper eller Kviknet, så det ville være fint, hvis det var nemt og lige til. Kan du sige noget mere om kvaliteten af deres udstyr?
Ikke andet end at det, indtil videre, bare virker Smile
mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top
kec2 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 27-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 343
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kec2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2017 kl. 13:20
Oprindeligt skrevet af glaty glaty skrev:


Se det var jo interessant nyt vedr. Kviknet. Jeg har selv en router der skal forbindes med den fra Hiper eller Kviknet, så det ville være fint, hvis det var nemt og lige til. Kan du sige noget mere om kvaliteten af deres udstyr?

Hiper og YouSee's udstyr er det samme.
Jeg har også min egen router efter Hiper's udstyr og har ingen problemer.
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
Til top
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 1583
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quarkir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2017 kl. 18:06
Oprindeligt skrevet af kec2 kec2 skrev:

Oprindeligt skrevet af glaty glaty skrev:


Se det var jo interessant nyt vedr. Kviknet. Jeg har selv en router der skal forbindes med den fra Hiper eller Kviknet, så det ville være fint, hvis det var nemt og lige til. Kan du sige noget mere om kvaliteten af deres udstyr?

Hiper og YouSee's udstyr er det samme.
Jeg har også min egen router efter Hiper's udstyr og har ingen problemer.
Gætter på at du er forbundet via Coax (antenne), hvor der ikke er så mange muligheder ?

mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top
glaty Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 15-Februar-2015
Status: Offline
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér glaty Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2017 kl. 18:28
Nu har jeg lige været et smut forbi de to firmaers facebooksider, og der er godt nok langt flere, der klager over problemer hos Hiper end hos Kviknet.
Til top
Claus P Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 12-Oktober-2013
Sted: Amager
Status: Offline
Point: 358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Claus P Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2017 kl. 18:55
Oprindeligt skrevet af glaty glaty skrev:

Nu har jeg lige været et smut forbi de to firmaers facebooksider, og der er godt nok langt flere, der klager over problemer hos Hiper end hos Kviknet.
Jeg har Hiper og har intet at klage over. De leverer langt bedre hastighed, end jeg betaler for Thumbs Up

Har du tal for hvor mange kunder Hiper og Kviknet har, det kunne have betydning for mængden af klager Wink
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu