|
Ny lyd i stuen |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | |||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4697 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja jo større TV, så fjernede jeg bare benene på TV bordet, så der er stadigvæk pladst til en forstærker og mine gulvhøjttalere ved siden af. Ville nødig undvære dynamikken i det brag der lige kommer i filmen når et eller andet crasher
|
|||
Nockten
Ny bruger Oprettet: 09-August-2020 Sted: 9800 Status: Offline Point: 6 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
jeg ved jo godt jeg ikke får samme lyd, men har ikke pladsen til det, væggen er ca 180cm der skal være tv samt gulv højtaler og allerede nu stikker den ene højtaler 3 cm udover væggen, ser bare træls ud og skal jeg have et 65/75'' tv så kan højtalerne ikke være der med mindre jeg hæver tvet 30 cm mere🙄 der må da findes en mellemvej
|
|||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2205 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Og helikopterne, når de kommer flyvende hen over hovedet på én!
|
|||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2205 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvor megen plads haves der til siderne? Hvis en del plads, så flyt da højttalerne noget længere væk.
|
|||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|||
Nockten
Ny bruger Oprettet: 09-August-2020 Sted: 9800 Status: Offline Point: 6 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Okay, din placering i rummet har jo næsten ødelagt lyden i forvejen.
Stereoperspektiv er næsten lig nul. Gå ud og køb en sonos ARC, et sted du kan returnere den og lyt selv. Klaus
Redigeret af KlausDM - 09-August-2020 kl. 12:14 |
|||
mnielsen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja... Så er der ikke megen plads at lege med... Men guitaren vil da lyde bedst på de højttalere?
|
|||
|||
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4027 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
|||
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4027 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
|||
mnielsen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Dermed røg vi vist ind i hvor-højt-skal-TV'et-hænge-diskussionen... Det ER allerede meget højt oppe, synes jeg, på billedet. Måske, der heller ikke ses TV på så stor afstand?
|
|||
|||
T-Duck
Funktioner
Tak(0)
|
||
Redigeret af T-Duck - 09-August-2020 kl. 12:36 |
|||
|
|||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4697 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
ja ok, til den væg er det rigeligt med et stort TV. Få en god soundbar til TV’et og flyt højttalerne hen et sted hvor der kan etableres et stereosetup.
|
|||
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |