|
Ny Mac Mini kan ikke trække 1080p |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Forfatter | |
PeterDKM ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2009 Status: Offline Point: 35 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis jeg var dig ville jeg lave en clean installe af mac'en og så installere forfra så der ikke ligger alle mulige mislykkede forsøg og driller de nye....
Hvis du vil have det kan jeg notere alle mine indstillinger i grafik/lyd på mac mini og i plex og sende dem til dig.
|
|
![]() |
|
Skovbo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2010 Sted: Glamsbjerg Status: Offline Point: 351 |
Noget nyt i sagen om det spiller?
Er selv meget hooked på en Mac Mini HVIS den kan kører XBMC og mkv 1080p. Har pt en atom med ION og det spiller, bortset fra det larmer for meget. Men jeg synes jeg har læst en masse forskelligt om det ene og det andet, om den kan spille 1080p problemfrit - hvilket gør jeg er MEGET i tvivl om at spytte 4600,- efter sådan en sag, da jeg ikke kan bruge den til andet... |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
en ny mac mini har absolut ingen problemer med at afspille FHD materiale. men der kan være udfordringer hvis man intet som helst aner om OSX og bare roder rundt. Der er kommet en ny udgave af VLC og den virker sg ærligt talt ganske fortrinligt må jeg indrømme. og den har endnu bedre understøttelse for at bruge gfx til dekodning af video.
|
|
![]() |
|
PeterDKM ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2009 Status: Offline Point: 35 |
Ved xbmc ved jeg ikke.
Jeg har sidste års model. Core2duo og med Plex har den slugt alt hvad jeg har smidt efter den.
|
|
![]() |
|
elvisdk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2007 Sted: Thisted, DK Status: Offline Point: 455 |
Har mac mini med ati grafik og core i5 2.4.
Ingen problemer med hw-accelereret afspilning i xbmc 11 beta3. Bedste investering jeg har gjort i medieafspillere længe. |
|
[Signatur fjernet af Administrator; må ikke overstige 20GB]
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |