|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
ptheglev ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 670 |
![]() Sendt: 15-Juni-2010 kl. 11:24 |
http://www.apple.com/macmini/
Uhhmmmm |
|
![]() |
|
cgmand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 694 |
![]() |
Ja den er lækker, det perfekte mediecenter!!! Men den er sgu rocker dyr.. fra 6199kr
![]() |
|
LG G2 65, ATV, HomePod stereo
|
|
![]() |
|
superkdx ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1069 |
![]() |
Skal jeg helt sikkert have !!!
Hvordan får man lige sat den til Zaptor-boksen så man kan optage ned på mac mini?
Er det muligt evt med eye-tv ?
|
|
Philips 52" 9703H/10
Philips 42" 5604H/12 Philips HTS 9540/12 Philips SRU8015 2 x AppleTv 3 iphone 5 16 GB MacBook Pro 13" Apple Time Capsule 2TB 2 x Airport Express |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
mener også at have hørt om usb kortlæsere i kombination med eyetv´s egne usbtunere (som pt ikke har kortlæser indbygget) men det har jeg ikke selv sat mig godtnok ind i endnu.
kører selv med eyetv hybrid på yousee´s digitale spejl.
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
og skal da lige skynde mig at sige.. at jeg skal have undersøgt hvordan det står til med afspilning af bdmv foldere på den.. for spiller det.. med hd lyden.. så bliver min c-200 i stuen opgraderet til sådan en istedet.. det er for lækker til medieafspiller smallbrowsing osv.
edit dobbelttråd http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=82307&title=ny-mac-mini-med-hdmi den anden var 24 minutter tidligere ![]() Redigeret af rhsin - 15-Juni-2010 kl. 12:07 |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
superkdx ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1069 |
![]() |
Hey igen
Kan du forklare hvad terratec H7 er udover det jeg kan finde på nettet ?
Hertil : Hvad skal jeg bruge for at kunne sætte mit zaptorkort til mac mini og optage det jeg nu vil optage ned på mac minis harddisk ?
skal jeg bruge programmet eyetv ?
|
|
Philips 52" 9703H/10
Philips 42" 5604H/12 Philips HTS 9540/12 Philips SRU8015 2 x AppleTv 3 iphone 5 16 GB MacBook Pro 13" Apple Time Capsule 2TB 2 x Airport Express |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9432 |
![]() |
![]() Men til H7 medfølger EyeTv lite som du skal bruge, det kan dog anbefales at opgradere til den fulde EyeTv version. Koster ca 200kr. Og ja du skal bruge EyeTV. Her kan du se hvordan det virker med YouSee. Jeg benytter frontrow som jo allerede ligger i OSX. Her kan du se nogle af de andre funktioner, hvis man ikke benytter frontrow Optagelserne er fra YouSee med en H7, dog uden kort.
Redigeret af lahan - 23-Juni-2010 kl. 00:07 |
|
![]() |
|
![]() |
Det sgu NIce ud med Frontrow .
Optagelserne er fra YouSee med en H7, dog uden kort. = Ok, så det er kun de gratis kanaler du kan se, eller har du bare sat antennestikket i H7 og så til Mac mini?
Jeg skal kunne sætte mit kort i jo ? Hvordan kan du uden kort hvis ikke du kun ser gratis kanalerne ?
|
|
Philips 52" 9703H/10
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9432 |
![]() |
Så det jeg mangler er alle de HD kanaler der kræver kort, men synes det var for dyrt med kortet da jeg kun bruger min iMac som ekstra tv. |
|
![]() |
|
Dorf ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
![]() |
Er det så muligt at se tv mens mac mini optager?
|
|
![]() |
|
![]() |
En anden kanal, så kræves der jo 2 tunere. Det har jeg ikke prøvet. |
|
![]() |
|
![]() |
jeg mener og læste om en der sagde at såfremt kanalerne lå på samme mux så kunne man godt, men det er desværre heller ikke noget jeg lige har prøvet selv, da min udelukkende bruges til optag
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |