|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
superkdx ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1069 |
![]() |
Jeg forstår ikke !!!
Hvordan kan du feks se tv3 osv uden kort. De er jo ikke gratis kanaler ?
Kan man evt få en h7 med twintuner, så det blir muligt at kunne optage og se en anden kanal samtidigt ?
|
|
Philips 52" 9703H/10
Philips 42" 5604H/12 Philips HTS 9540/12 Philips SRU8015 2 x AppleTv 3 iphone 5 16 GB MacBook Pro 13" Apple Time Capsule 2TB 2 x Airport Express |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9432 |
![]() |
Jeg fandt dette på elgatos hjemmeside, altså dem som laver EyeTv Enjoy superior free-to-view digital TV (DVB-T, also known as DTT or Freeview) reception on your Mac deep indoors, in weak coverage areas, and while travelling at high speeds, all thanks to EyeTV Diversity’s revolutionary antenna diversity technology. In Diversity mode, the two integrated tuners are set to the same frequency. EyeTV Diversity contains a Digital Signal Processor (DSP), which uses information from both tuners to generate the best signal possible. In Dual-Tuner mode, EyeTV Diversity becomes two conventional digital TV receivers in one, enabling you to watch one TV show and record another simultaneously. Redigeret af lahan - 23-Juni-2010 kl. 23:56 |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() |
der er meget meget få dual DVB-C tunere endnu. så enten er det 2 sep. tunere koblet på eller også er det en hdhomerun som jeg umiddelbart kender som eneste løsning. - anysee er på vej med en ny E7 model hvor der også kommer support for kort med - men den sælges ikke endnu.
|
|
![]() |
|
superkdx ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1069 |
![]() |
Claus : Det lyder rigtig godt . Det er helt klart noget jeg skal have.
Lahan : Lyder sGu nice . Det er helt klart noget der skal kigges på ..
Er det evt muligt at skifte drevet i den nye Mac mini til et bluray-drev eller skal man sætte et eksternt drev til og vil det virke ?
|
|
Philips 52" 9703H/10
Philips 42" 5604H/12 Philips HTS 9540/12 Philips SRU8015 2 x AppleTv 3 iphone 5 16 GB MacBook Pro 13" Apple Time Capsule 2TB 2 x Airport Express |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9432 |
![]() |
Men hvis du kører OSX kan du ikke afspille BD film, da der vist ikke findes en afspiller til OSX. Bemærk det er BD film der ikke kan afspilles. du kan sagtens afspille film i HD format. |
|
![]() |
|
![]() |
Har nu fået hentet Plex og har lagt min musik ind i Itunes, da alt jo sync med Itunes : Ahhh .
Men hvad så med min film jeg har liggende på pc, hvordan får dem så jeg kan se dem i programmet PLEX ?
Dertil venter jeg på den nye H7, så jeg kan optage og se samtidigt fra tv !! Er det mon muligt dertil at køre dette igennem PLex. Jeg spørg da jeg gerne vil have alt samlet et sted, så jeg bare skal tænde mac mini og så er der tv som jeg plejer uden mac mini, men med min zaptorboks ?
|
|
Philips 52" 9703H/10
|
![]() |
|
![]() |
Til det sidste Jeg skrev sidst .
Mit spørgsmål er :
Jeg skal kunne se tv fra min mac mini, så jeg ikke skal bruge min zaptorboks .
Hvad har jeg brug for at dette kan lade sig gøre ?
Skal jeg have fat i Eyetv som kunne være et plugin til Plex, så jeg har det hele samlet et sted eller hvordan ?
Jeg vil som sagt have det sådan at Når jeg feks åbner programmet Plex har jeg mulighed for at se :
Tv ( Også tv3 - kanal 5 og alle de andre kanaler som jeg plejer via min zaptorboks)
Optage
Se mine film ( DVD-rip - HD-film )
Videoer
Billeder
Musik
Youtube
Og alt det andet som Plex indeholder
Håber nogle vil hjælpe til, hvad jeg skal have anskaffet mig for at dette kan lade sig gøre .
![]() |
|
Philips 52" 9703H/10
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() |
2 posts tilbage - hvis du deler din pc-folder på pc'en kan plex tilgå den folder ved at tilføje den som en smb (samba)folder. du bruger dine normale loginoplysninger på pc'en til det.
nej eyetv er ikke et plugin til plex. søg på nettet for integration af eyetv i plex /xbmc der kræves et lille python script for at det kan integreres, jeg mener det er RHSIN herfra der har lavet en youtubevideo omkring det, eyetv er elgato's software og for overhovedet at kunne se tv på maskinen skal du have softwaren. der medfølger en lite version til H7'en men er noget begrænset, og da tuneren kun har en tuner så skal du rent teknisk have en tuner mere for at kunne optage og se samtidig. (eller brug tv'et til at se samtidig med du optager på mac'en. en ganske fin løsning.men det kræver nok flere kort. kan desværre ikke huske hvordan det er med zaptor. prøv at søge lidt på zaptor på forummet, der skal nok komme en ordentlig slat hits frem) |
|
![]() |
|
![]() |
Post 1 : Har prøvet . Kan du skrive hvad jeg skal gøre præcist .. ? Har prøvet at dele den mappe som jeg har kaldt film hvor jeg har film, men kan ikke tilgå den fra plex ?
post 2 :
Jeg søger stadig :)
|
|
Philips 52" 9703H/10
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |