|
Ny med antenne |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
reslfj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2247 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er helt - HELT - i skoven at købe andet end DVB-T2 udstyr til antennebrug. Også hvis man bruger kabel hjemme, men forventer at det nye tv engang skal ende i sommerhuset er DVB-T2 det rigtige. Lars ![]() |
|
Send mindst én DR kanal HEVC kodet, så alle forstår at alt nyt skal kunne HEVC.
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
"Har fået set en del TV på antennen pt. og er ikke helt tilfreds med kvaliteten i billedet som jeg modtager i forhold til YouSee. Derudover modtager jeg selvfølgelig også en del kanaler i HD fra YouSee. Har desværre ikke DVB-T2 udstyr og kan derfor ikke modtage Boxer's HD kanaler. Så tror indtil videre jeg holder mig til YouSee og kigger på antenne løsning engang i fremtiden når jeg har fået DVB-T2 udstyr."
reslfj: Som du ser, så ER Neque udmærket klar over, hvad der kræves for at kunne se alle Boxer's kanaler. Så du behøver faktisk ikke tordne løs i denne tråd. Jeg spurgte om, man kunne klare sig med alm. MPEG4 DVB T for at kunne hive svenske FTA-kanaler ind. kan man det, eller er alle svenske FTA-kanaler også overgået til DVB T2?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |