recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny med Zaptor - HDMI Problem
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNy med Zaptor - HDMI Problem

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jkk1989 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-Februar-2007
Sted: Århus, Denmark
Status: Offline
Point: 268
Direkte link til dette indlæg Emne: Ny med Zaptor - HDMI Problem
    Sendt: 04-Juli-2010 kl. 11:02
Hej, Jeg er lige flyttet i ny lejlighed, og har derfor fået Stofa i boligforeningen, Jeg har så dertil købt en Zaptor box til at køre med min Projektor..

Problemet ligger i at hvis jeg smider Boxen direkte i projektoren med HDMI, starter den fint op, og køre med billede og det hele.
- MEN! Jeg skal jo også have lyden med, derfor køre jeg min Zaptor via HDMI igennem min Onkyo 807, Jeg kan se billede når Zaptoren booter (De gule/grønne prikker og Zaptor billedet) men efter det går billedet sort, Jeg kan se projektoren får et signal, men skærmen er sort, og der er ingen lyd

Hvad gør jeg galt??
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2010 kl. 11:24

En ummidelbar løsning: HDMI fra Zaptor til Projector, og lyd fra Zaptor til Reciver med Toslink/Coax. 
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
jkk1989 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-Februar-2007
Sted: Århus, Denmark
Point: 268
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2010 kl. 11:47
Det er bestemt en løsning, men ikke den rette for mig, da jeg også har PS3, Wii, Samt PC, koblet op via Forstærkeren og ud til projektoren via HDMI, Og ønsker ikke at trække 2 kabler :)

Det undre mig bare at billedet går fint igennem, bare ikke når forstærkeren er i mellem??
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Point: 6994
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2010 kl. 11:53
Oprindeligt skrevet af jkk1989 jkk1989 skrev:

Det er bestemt en løsning, men ikke den rette for mig, da jeg også har PS3, Wii, Samt PC, koblet op via Forstærkeren og ud til projektoren via HDMI, Og ønsker ikke at trække 2 kabler :)

Det undre mig bare at billedet går fint igennem, bare ikke når forstærkeren er i mellem??
Der er mange med samme problen med en Samsung fra YouSee og en forstærker fra Onkyo. Jeg tror, at du bliver nødt til at gøre, som Radiomanden foreslår.
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
Mike S. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 2909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2010 kl. 21:38
Der er også en længere tråd om dette i Stofa/Zaptor forummet...
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu