|
ny media afspiller |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
wuffer28 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Marts-2012 kl. 15:58 |
Jeg har den helt gamle wd tv uden netværk som jeg syns blir mere og mere sær. Jeg har derfor udkig efter en ny.
Da jeg heller ikke er hoppet på den smarte fladskærms teknologi så skal den ku forbindes til scart. Men den må godt være fremtids sikret til 1080p afspilning. Pris helst under 1000kr. Men aner ikke hvilke der kan anbefales. Og gerne med mulighed for at komme på mit netværk. Det er kun video jeg har brug for pt. |
|
![]() |
|
MortenP ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 658 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har den nye WDTV live, og den er rigtig god synes jeg.
MEGET mere brugervenlig end den gamle, og henter automatisk covers og info til film hvis de blot er navngivet korrekt. (der er indbygget wifi i den nye wdtv live). Jeg ripper mine DVD film (specielt børnefilmene så ungerne ikke skal fedte rundt med skiver) og lægger på en ekstern harddisk. Det kører supergodt. Men den kan også afvikle video via netværk osv. Den fungerer desuden også til musik, billeder + den har diverse nettjenester som jeg dog ikke har rodet med endnu.
|
|
![]() |
|
wuffer28 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Okay tak for det. Den har jeg også haft kigget på. Og jeg har været fint tilfreds med min gamle selvom den er lidt sløv og er blevet sær
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |