|
Ny Media afspiller |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||||
Ashanti ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 358 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Jeg har kigget på den men jeg læste på nogle boards at den blev meget varm. Sikkert ikke der er et problem. Den anden NUC kender jeg da en kammerat har en magen til og den ved jeg er meget støjsvag. Men tak for info.
|
||||
Samsung UE55D8005
Onkyo TX-NR636 Mirage OS³-FS Front LR Mirage OS³-CC Center Mirage OS³-Sats Surrounds Mirage MM-8 subwoofer HUMAX YSR-4000 Nvidia Shield |
||||
![]() |
||||
therazz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 529 |
|||
Jeg har en nyeste generation altså: NUC5i5RYH og 2 af de ældre Celeron versioner... Ingen af dem bliver varme, eller larmer i øvrigt
|
||||
MORE BASS
|
||||
![]() |
||||
Ashanti ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 358 |
|||
Nu kan jeg ikke finde der hvor jeg læste det. Jeg skal først bruge den om 14 dage så der er lidt tid at tjekke ting. Tak for info.
|
||||
Samsung UE55D8005
Onkyo TX-NR636 Mirage OS³-FS Front LR Mirage OS³-CC Center Mirage OS³-Sats Surrounds Mirage MM-8 subwoofer HUMAX YSR-4000 Nvidia Shield |
||||
![]() |
||||
|||
|
||||
Samsung UE55D8005
||||
![]() |
||||
|||
Nogen der har erfaringer med Harmony remote i Windows Media Center 8.1 på en NUC ?
Min kommende NUC har IR.
Jeg har en Harmony Smart Control |
||||
Samsung UE55D8005
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |