|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
babamac ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Herlev, Danmark Status: Offline Point: 259 |
![]() Sendt: 08-November-2011 kl. 14:42 |
Vi skal til at udskifte herhjemme,
men er kommet i tvivl om hvad der skal afløse vores WD TV Live. Jeg vil have noget med intern harddisk, og kæresten vil gerne kunne se sine Blurays. Vil også gerne have cover art af en eller anden art det gør det lidt lækrere at se på end filnavne. Har selv kigget på PCH C-200 hvor der jo kan installeres Bluray drev, og WD TV Live Hub hvor man så kunne købe et Bluray drev til den stationære og rippe dem til mkv eller iso. Sidste alternativ er at købe en WD TV Live Hub eller PCH A-300 og så en dedikeret Bluray afspiller ved siden af, men så fylder det jo lidt mere ![]() Til gengæld er jeg helt lost hvad angår andre muligheder(Tvix/Dune osv), og søger derfor nogle med personlige erfaringer og friske input da jeg tror jeg er ved at stirre mig blind på PCH og WD TV Live Hub. |
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1845 |
![]() |
Spørgsmål til 1000,00 kroner
Hvordan ser kæresten sine Blueray film nu ? |
|
![]() |
|
Krjstoff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
![]() |
Hvad er budgettet? - hvis der er et
![]() |
|
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
|
|
![]() |
|
babamac ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Herlev, Danmark Status: Offline Point: 259 |
![]() |
Det gør hun ikke ![]() Hendes 1 år og 29 dage gamle Phillips døde, og hun fik pengene retur af Fona. Siden har de stået på hylden som pynt.. |
|
![]() |
|
![]() |
Max 2-3000 ![]() Sådan cirka, alt efter hvad man får for pengene
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Nå, havde mere eller mindre en aftale i hus med en bruger om køb af en PCH C-200, men fandt så ud af at den ikke kan spise Bluray-drev og samtidig indeholde den 3.5" disk jeg allerede har liggende til brug i kommende streamer. Det betød at jeg udover Bluray-drev også skulle ud og have en ny 2.5" disk, og set i lyset af de nuværende priser kom jeg på en anden løsning.
Har her til aften bestilt en WD TV Live Hub med indbygget 1tb disk, og vil så bestille et usb-kabinet til 2TB disken, et eksternt Bluraydrev vi kan smide til Imac'en, og så må jeg igang med at lægge hendes Blurays ind på harddisken. Der er jo 14 dages returret på Hub'en, så nu får den en chance da jeg synes at have læst meget godt om den
![]() |
|
![]() |
|
bomndk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Status: Offline Point: 422 |
![]() |
Der findes mig bekendt et "slim"drev som kan monteres sammen med en 3.5" HD i C-200.
Prøv at se her http://www.popcornhour.com/onlinestore/index.php?pluginoption=catalog&mainItemId=44 Du skal kigge på HBR-200 og BDR-200 |
|
Mvh
Bo |
|
![]() |
|
![]() |
Det var nu smart nok, men Live Hub er bestilt, og vil give den en chance. Om 14 dage ved jeg om den overlever i hjemmet, og hvis ikke må jeg på jagt efter en C-200 og de omtalte dele :) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |