|
Ny medie afspiller |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1414 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
32 Gbyte er rigeligt, og Harmony remote fungerer selvfølgelig.
|
||
Mvh Jesper
|
||
![]() |
||
-C5- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1019 |
|
Kom lige til at se at der er to en 4k og en 4 gen. Hvad er forskellen ud over det åbenbare i at 4K kan vise i 4K. Jeg har et gammelt pioneer plasma tv som i sagens natur ikke kan vise i 4K.
Er der nogen grund til at bruge 100,- mere på en 4k? |
||
Tv....SONY BRAVIA KD-75XD9005
Reciver...Denon X4500H NAS.......Synology DS412 Blu-ray...PS4 Front.....DALI SUITE 2.8 Center....DALI SUITE C0.8 Bag.......DALI SUITE R0.8 Sub.......DALI IKON |
||
![]() |
||
Male80 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Maj-2014 Status: Offline Point: 104 |
|
Nej hvis du ikke kan se 4k er der ingen grund til det.
Der vil sikkert kommet et nyt Apple TV om 2-4 år, så hvis du køber et 4k tv om 2 år kan du købe det nye Apple TV der. På den anden side hvis det er 100 kr.
Redigeret af Male80 - 30-December-2017 kl. 21:24 |
||
![]() |
||
Deschain ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 974 |
|
Er ikke sikker på at ATV 4 kan lave automatisk billedfrekvens skift, hvilket gør den ubrugelig i mine øjne, som medieafspiller.
Tror kun det er ATV 4K som kan(?) Vil også tro ATV 4K er mere "fremtidssikker" (nyere hardware).
Redigeret af Deschain - 30-December-2017 kl. 21:31 |
||
![]() |
||
filmfreak ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1393 |
|
Jeg ville helt klart vælge den nye model 4K . Udover at den er meget hurtigere understøtter den 24 hz afspilningen samt den selv kan skifte frekvens afhængig af videofrekvensen ( f,eks mellem 24, 50 og 60 Hz. En stor fordel vil jeg mene. Understøtter også kablet gigabit netværk. ATV 4 understøtter kun 100Mb/s kablet netværk. |
||
![]() |
||
Male80 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Maj-2014 Status: Offline Point: 104 |
|
Det kan den ikke, jeg har begge (ATV & ATV 4K & PC med 4k sat til TV). Det betyder intet, det gør 4k på youtube heller ikke.
Redigeret af Male80 - 30-December-2017 kl. 22:49 |
||
![]() |
||
Kallespears ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-April-2011 Sted: Esbjerg Danmark Status: Offline Point: 416 |
|
Det må være Zapitti, der har gjort det. Jeg er haft 5 Dune afspillere. De har altid ædt alt, hvad man smed efter dem. Dog var det rimeligt bøvlet at lave videowall. Havde en Popcorn Hour 300 på et tidspunkt, mage til dårlige service op update skal man da lede længe efter Nu er hoppet over på ATV4 med Infuse. Det VIRKER bare. |
||
![]() |
||
Kallespears ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-April-2011 Sted: Esbjerg Danmark Status: Offline Point: 416 |
|
Ah Dune har nu flere der understøtter HDR * Dune HD Pro 4K * Dune HD Neo 4K |
||
![]() |
||
|
Kan ikke være længe, fik mail fra dem i går omkring disse. Men Dune er ikke kendt for at lave billige produkter.
Har forsøgt i længe at sælge min Dune HD Base 3D, men vil ikke give den væk. eftersom nyprisen var 2400kr |
||
![]() |
||
Deschain ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 974 |
|
Nu skal det ikke blive en total reklame for ATV og Infuse.., men Infuse har rigtig god support og er aktive i deres forum, hvor de lytter til/hjælper brugerne.
Det synes jeg personligt er en stor fordel.
|
||
![]() |
||
Flick ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 245 |
|
Hvis du går lidt op i lyd, fx at du vil have HD-lydformater som DTS-HD / True HD, eller Atmos og DTS:X
Så skal du nok vælge Shield, for det kan Apple TV 4K ikke klare.
|
||
![]() |
||
Hbar ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 213 |
|
Apple klare fint DTS-MA og TrueHD, den sender det bare som ukomprimeret PCM lyd. Det den ikke kan er den object orienteret del af lyden som er i ATMOS og DTS-X. Her vil man kun få 7.1 kanal surround lyd og dermed mangler de ekstra højtaller som kan bruges sammen med ATMOS og DTS-X. Har du ikke et ATMOS setup, så vil du ikke høre forskel.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |