|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Badsted ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-November-2004 Sted: Ølstykke DK Status: Offline Point: 1042 |
![]() |
Så mangler vi bare at der kommer en firmware, der kan
vise DVB-T undertekster i en .ts optagelse ![]() Med venlig hilsen Henrik Badsted |
|
![]() |
|
HamDenFede ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2007 Status: Offline Point: 350 |
![]() |
Interessant maskine. Spændende hvad de vrider ud af chipsettet. Der må næsten være mere end blot en chip i, hvis der både skulle kunne afvikles film/musik (player delen), mens der downloades og streames til en ekstern enhed (NAS delen) samtidig. Kunne godt have haft indbygget wifi imh, og så synes jeg det er ærgeligt at den har blæser. PCH er stille som graven, og hvis jeg alligevel skal have en lilel støvsuger kørende når jeg ser film, kan jeg lige så godt bruge min pc Men det bliver spændende at følge med, efterhånden som de afslører lidt mere info. |
|
Mvh. HamDenFede
|
|
![]() |
|
Boost ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-September-2008 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 271 |
![]() |
Nogen der har hørt noget nyt ?
Jeg venter spændt på hvor meget dyret kommer til at koste. |
|
Panasonic TX-P50ST50Y
openElec 5.08 på Lenovo M83 tiny Yamaha RX-V473 |
|
![]() |
|
daskino ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 783 |
![]() |
Buhu, ser ud til at den nu er forsinket helt frem til juli /augsut.
men måske er det værd at vente på en afspiller der har - 1 Gbps kabelet ethernet (hvis den kan levere G troughput og ikke bare smykker sig med gigabit ligesom den gamle MBWE gjorde) - Lækkert nydesignet interface - Ægte VFD display og betjennings taster på maksinens front panel, så man kan høre musik uden at tænde for tv'et Redigeret af daskino - 20-Maj-2009 kl. 14:59 |
|
Sony 46HX823 Samsung H5505
Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer, WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii, |
|
![]() |
|
Boost ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-September-2008 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 271 |
![]() |
Hvor læser du det henne ? |
|
Panasonic TX-P50ST50Y
|
![]() |
|
daskino ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 783 |
![]() |
Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer, WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii, |
|
![]() |
|
![]() |
Det er øv at den er forsinket
![]() Ser ellers ud til at blive en lækker boks. Men så må vi jo bare vente. |
|
Panasonic TX-P50ST50Y
|
![]() |
|
![]() |
screen shot from administration siden på den ny Qnap nmp 1000
![]() Her er også 2 videor hvor en serbokroat gennemår dens menu system , (ser rasende hurtig ud) og dens hardware bemærk! Esata og VFD display, Gigabit, Mums. prisen ser ud til at den kommer til at ligge mellen 2800-3400 kroner, uden harddiskk og wifi, dyrt men det er qnap jo altid, hvis den kan bruge sin gigabit til at kopiere filer hurtigt mellem maskinen ens server så har den en beretigelse. HW: hardware GUI: brugerflade Redigeret af daskino - 05-Juni-2009 kl. 12:59 |
|
|
![]() |
|
![]() |
denne tråd burde vel flyttes til udstyr generelt streaming
|
|
|
![]() |
|
![]() |
De 2 links virker ikke.
Nu må den også godt snart komme på markedet ![]() |
|
Panasonic TX-P50ST50Y
|
![]() |
|
![]() |
links updateret
|
|
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Ser rigtig lækkert ud - det virker somom de har gjort meget ud af software siden med optimeret brugerflade der både er hurtig og virker gennemtænkt - der er også blevet plads til at implementere funktioner i brugerfladen der ikke findes på eks. NMT boksene. Det virker til de virkelig har fået udnyttet hardwaren så meget som det er muligt Hvis ellers boksen er stabil uden alt for mange bugs især omkring videoafspilning, og det kører som på demo videon - så vil jeg sige denne nok er den første konkurrent der for alvor skubber til NMT boksene og overgår dem out of the box. Det skal blive rigtig spændende at se den live. |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |