recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny medieafspiller
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNy medieafspiller

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Silenty Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 59
Direkte link til dette indlæg Emne: Ny medieafspiller
    Sendt: 13-September-2011 kl. 15:06
Hey allesammen..

Nu da jeg fik investeret i en NAS (Synology DS411+II) og allerede har en medieafspiller inde i soveværelseret, som jeg er meget tilfreds med (Dune HD Max), går jeg og overvejer hvad jeg for brug for inde til min stue.. Egentlig ville jeg flytte min Dune HD Max derind, men har allerede en PS3 derinde, som jeg kan bruge til at blueray film med.
Jeg går så og overvejer at investere i Dune's nye HD Lite 53D, da den er lille, kompakt og diskret.

Jeg valgte Dune igen fordi jeg er godt tilfreds med det også er det så dejligt at bare kunne smide en usbpen bagi med yaDIS, så du for en dejlig menu.

1) Mit spørgsmål er bare, om jeg vil kunne hører forskel på lyden da jeg kører Dali Concept 6 (I know, ikke noget at prale med)  ?

2)Og har i andre forslag til en medieafspiller?
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2011 kl. 15:26
Så vidt jeg kan læse mig til, så er der nogle få begrænsninger ved 53D, som man bør gøre sig klart fra starten af, såsom manglen på BDMV-understøttelse samt en svagere processor (Sigmas chipset 8653 er åbenbart svagere end 8642/43).

Redigeret af Yakken - 13-September-2011 kl. 15:27
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Silenty Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2011 kl. 17:11
Ja det kan jeg da egentlig også godt se nu..
Så må valget bare falde på en af de små Dune's.. Kom egentlig til at tænke på, hvis jeg nu bare flyttede min Dune HD Max ind i stuen til mit HiFi også kunne jeg jo købe Dune HD B1

Redigeret af Silenty - 13-September-2011 kl. 18:08
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2011 kl. 19:32
Det er også det jeg selv er kommet frem til ved at kigge på Dune-serien (dog vil jeg nok selv gå efter H1). Deres nye HD TV 301 kunne også være et bud? Den har lidt kraftigere processor (dog stadig svagere end B1/H1/D1) og understøtter også BDMV. Ulempen er, at den kun sluger 2.5" diske, så størrelsen vil være begrænset og prisen højere.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Silenty Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2011 kl. 19:57
Fordelen er jo bare at jeg kan smide diske i B1'ern og ikke har brug for en hdd, da jeg jo har en NAS til at stå og kører. Derfor faldte mit valg på B'1ern.

Jeg jeg har godt se de nye TV101 og TV301, de har en stærkere processor men stadig problemer med blueray delen som du selv nævner.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu