|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
dirtyjones ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-Maj-2011 Sted: Helsingør Status: Offline Point: 5 |
![]() Sendt: 02-Maj-2011 kl. 19:56 |
Hey All
Jeg har idag en Linksys 2200, og ønsker nu noget hurtigere og noget der understøtter SRT (undertekst). Jeg har i kikkerten: Dune HD smart D1 Popcorn Hour WD HD Live Der er stor pris forskel imellem Dune/PH og WD, hvad får man mere ved de 2 andre ..? Og hvilke en ville i vælge..? hilsen Jonas |
|
![]() |
|
dirtyjones ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-Maj-2011 Sted: Helsingør Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Når ja, den skal også være super til musik, playlister m.m. uden det store besvær..!
|
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
![]() |
synes du skulle have en AC Ryan mini2 med i dine overvejelser, jeg har 1 hjemme og den er jeg godt nok meget tilfreds med. kan finde link hvor du kan købe den i tyskland til 750 kr, der hvor jeg os har bestilt den
|
|
![]() |
|
biteme ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-Januar-2010 Status: Offline Point: 42 |
![]() |
Jeg er meget interesseret i dit link ![]() Ved du om den understøtter BD.ISO over netværk? Redigeret af biteme - 02-Maj-2011 kl. 20:38 |
|
![]() |
|
![]() |
den ser sgu fin ud.... hvordan fungere musik funktionen, kan man bruge sine WMP playlister, eller afspiller den rå mp3, og kan man evt lave en musik kø.
Jeg ser mange film og serier, og henter derfor også undertekster, hvordan virker det..? 750,- er godt givet ud :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |