Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Beton
Junior bruger
Oprettet: 19-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 28
|
Emne: Ny meida streamer Sendt: 21-November-2010 kl. 19:26 |
Hey
Jeg er på jagt efter en ny streamer til at overtage min popcorn hour C200 som jeg har, da jeg ikke bruger HD og Blu-ray som den kan, da jeg gerne vil have en der er mindre, men som kan afspille lige så mange forskelle formater som popcorn hour kan, jeg streamer fra min NAS mest iso og blu-ray format mkv.
Jeg har haft en WD tv live hjemme på prøve, men den ville ikke afspille iso, men ellers en fin lille maskine Derfor er det kan jeg gerne vil høre om i kender til nogle der vil passe til mit ønske om en mindre maskine som kan afspille alle formater som min popcorn hour kan... Håber i kan hjælpe mig Hvad har i af erfaringer på dette market??
|
 |
Theilo
Guld medlem
Oprettet: 16-Marts-2010
Sted: Horsens,Danmark
Point: 1226
|
Sendt: 21-November-2010 kl. 19:44 |
wd tv live spiller fint iso filer
alle mine film er i iso format og kører perfekt
Theilo
|
 |
Sploink
Guld medlem
Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
|
Sendt: 21-November-2010 kl. 19:46 |
En Dune HD Smart D1 kunne også være et bud
|
 |
Beton
Junior bruger
|
Sendt: 21-November-2010 kl. 19:59 |
Hejsa. Theilo det syv mærkeligt at den godt kan afspille iso filer, prøvet på 2 forskelling filer i iso, det ville den ikke her i huset så den kom tilbage til butikken....hmmm Dune HD Smart D1 vil jeg da lige kigge på :-)
|
 |
tobywan
Super bruger
Oprettet: 19-Juni-2006
Point: 406
|
Sendt: 21-November-2010 kl. 20:10 |
Popcorn Hour A200, helt det samme interface som du har i C200, blot uden de ekstra features som bluray og indbygget harddisk. Den fylder i hvert fald ikke alverden. Har selv en, og den afspiller bare alt, iso, mkv etc - ja du kender jo selv specs fra din c200.
Alternativt en af de mindre Duneafspillere der allerede er nævnt i tråden.
|
Panasonic VT50 - B&W CMs2
|
 |
Theilo
Guld medlem
|
Sendt: 21-November-2010 kl. 21:02 |
Har du kørt via wd tv live's media server istedet for network share via din nas, for så kan det være derfor.
Iso filer er kun understøttet via usb disk og network share.
Theilo
|
 |
Beton
Junior bruger
|
Sendt: 21-November-2010 kl. 21:10 |
Til Theilo Jeg satte den til og startet den op, fandt min nas og min iso fil som den ikke ville vise, så jeg kan desværre ikke sige ja til det ene eller det andet... får du 5.1 digital lyd fra den når du ser film, synes jeg så et eller andet sted at den kun kunne 2.0 stereo, men jeg kan self have set forkert... Måske jeg var lidt for hurtigt med at sende den tilbage ;-)
|
 |
Theilo
Guld medlem
|
Sendt: 21-November-2010 kl. 21:18 |
Nu bruger jeg kun 2.0 i øjeblikket, så der er jeg dig svar skyldig.
Men den skulle kunne køre 5.1 og downgrade lyd til tv til 2.0.
Sikker på at det ikke er en img fil du har prøvet?
Theilo
|
 |
teleplus
Super bruger
Oprettet: 27-Februar-2005
Point: 364
|
Sendt: 21-November-2010 kl. 21:18 |
WD TV Live klarer ISO filer uden problemer - både den originale WD og B-rads firmware. den kan ikke afspille IMG filer. Som andre siger - så er forudsætning visning via Network shares eller lokal USB tilslutning. WD TV Live afspiller 5.1 men det kræver ændring i audio/video settings fra Stereo til Digital. Stereo er set som standard værdi..
|
 |
Beton
Junior bruger
|
Sendt: 21-November-2010 kl. 21:21 |
Det er en iso fil, har lige kigget på de 2 som jeg prøvet med... hmm
|