|
Ny Mini hos Canal Digital |
Besvar |
Forfatter | |
isteen
Guld medlem Oprettet: 16-September-2005 Sted: Randers,Denmark Status: Offline Point: 713 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 03-Juni-2012 kl. 14:52 |
Canal Digital er ved at være klar til at sende en lillebror til deres HD Entertain Center på gaden.
Den koster under en tudse, og er derfor lettere handicappet, bla. ved ikke at have en indbygget harddisk. Heldigvis kan man tilslutte sin egen eksterne harddisk via USB, og optage på livet løs...også i HD. Jeg venter mig meget af denne boks, da jeg ikke kan overskue en storartet sommer med masser af sport i fjerneren, når man kun har Sagemboksen fra helvede at optage på. Tilslutter man en harddisk, er det kun manglende mulighed for serieoptagelse/fjernoptagelse der adskiller den fra sin storebror - og så naturligvis udseendet. Den manglende harddisk håber jeg vil fjerne de støjgener min Sagem belemrer mig med, og de fleste har vel en USB harddisk liggende, ellers kan de købes meget billigt, og så udskiftes efter behov. Jow jow, jeg glæder mig i denne tid... |
|
Steen
|
|
parasound
Super bruger Oprettet: 18-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 432 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej kan der sættes på indgangen på den så man kan optgae et program og se et andet ?????? og du skriver man kan sætte sin egen extern harddisk til denne mini boks via usb men kan man også optager på den eller er det kun til såman kan sætte den p åpause /spole frem eller tilbage og er den låst til kun 0.8 west
henrik.
|
|
isteen
Guld medlem Oprettet: 16-September-2005 Sted: Randers,Denmark Status: Offline Point: 713 |
Funktioner
Tak(0)
|
Øh, du må hellere selv kigge
http://www.canaldigital.dk/Tv-boxeoghardware/tv-boxe/HD-Entertain-Mini/ |
|
Steen
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |