|
Ny mini pc |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Tazman ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 203 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Juni-2013 kl. 18:47 |
Hej
Min stationære er stået af og jeg er nu på jagt efter en lille, støjsvag pc til stuen. Har kigget lidt på NUCi3 maskinerne men tænker at den bliver for sløv. Jeg spiller sjældent andet et poker så der er ikke behov for kæmpe GPU kraft. Dog vil jeg gerne have mulighed for at spille et spil i ny og næ. Jeg har en NAS så der er ikke behov for hdd plads. Hvad skal jeg gå efter?
|
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har lige installeret denne på chefens kontor. Utrolig tyst og yderst reponsiv. Forud installeret med Win7, som kan opgraderes til 8 med de medfølgende skiver. 3 års on-site garanti er ikke at kimse af.
|
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
![]() |
|
Kopiér selv og sæt ind.
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |