|
Ny mobiltelefon |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
pnhh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2006 Sted: Lystrup Status: Offline Point: 885 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Maj-2020 kl. 10:37 |
Hej vil ha købt en ny mobiltelefon. Har kigget på Sony Xperia 5 og den nye Iphone Se. Hvad vil i anbefale. Har Sony mobil nu. Eller er der noget der er bedre i samme prisklasse.
|
|
Oppo 93. Lg 55 b6
Hegel 80. Clear Audio Concept. Hjemmebyg |
|
![]() |
|
Lygtemanden ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Maj-2007 Status: Offline Point: 245 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sony 55x9005b
Sony PS4 Panasonic DMP BDT310 Harman Kardon AVR 370 JBL LS80 JBL LS40 JBL LS Center JBL LS 120P |
|
![]() |
|
MortenP ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 658 |
Kommer jo meget an på hvad man er til. Med den nye iPhone SE får du ihvertfald en super kraftig telefon som bare spiller. Men hvis du er vant til Android universet, så er spørgsmålet om du kan vænne dig til den?
|
|
![]() |
|
pnhh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2006 Sted: Lystrup Status: Offline Point: 885 |
Tror det bliver Sony Xperia 5. Mærket kender jeg. Og den kan fås til en god pris nu. Så tak for hjælp.
|
|
Oppo 93. Lg 55 b6
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19653 |
Hjemme hos os er vi æBlificeret og har indtil for nyligt været på 3x iPhone SE. Knægten har smadret sin og lige købt en ny model SE.
Selvom jeg syntes at den er stor, bliver det sikkert min næste telefon..... KLAUS
|
|
![]() |
|
Det endte med en Sony Xperia 5.
|
|
Oppo 93. Lg 55 b6
|
![]() |
|
henrik23 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-April-2020 Sted: Amager Status: Offline Point: 8 |
Jeg vil altid foretrække en huawei. Synes de er lige så gode som Samsung, de koster bare tit kun 1.000 kr. på tilbud. Det kan vi godt lide:-)
|
|
![]() |
|
Furry ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1094 |
Men nyerer Huawei har ikke Google Play store |
|
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Købte en Nokia 7.2 i stedet for, Kr. 1.995.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Fidoble ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 70 |
Er du glad for den? |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Ja, det er den nyeste jeg nogensinde har haft, Android 10, 20 Mb billeder, 4 K Video. Kan det den skal.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Flippo ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1451 |
Jeg har også en Nokia, dog en 8.1. Den er jeg er super tilfreds med, da man slipper for al det ubrugelige fyld, som bl.a. Samsung og Sony fylder på, og som kun er med til at sløve telefonen.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |