|
Ny mus bevæger sig af sig selv |
Besvar |
Forfatter | |
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6242 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 06-Juli-2022 kl. 11:34 |
Rullehjulet på min gamle mus virkede ikke mere, så jeg købte en ny
Nogle gange bevæger musemarkøren sig af sig selv, men det er ikke hver gang jeg tænder PC'en Hvorfor er det kun nogle gange og ikke hver gang... er det ikke underligt Redigeret af jake51 - 06-Juli-2022 kl. 11:34 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
Jespus
Super bruger Oprettet: 16-Oktober-2015 Sted: Gelsted Status: Offline Point: 272 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har selv lige købt mus, efter den gamle var blevet træt. Det var en billig HP, der kørte upåklageligt i mange år. Den første jeg købte var en rød Logitch, der døde efter mindre en måned. Den næste, en billig Esperanza, er det værste skod man kan forestille sig. Rullehjulet knager, venstreknappen dobbeltklikker ved enkelt klik, som I KLIKK. Nu har jeg købt en Windows designmus, som indtil videre kører perfekt. Hvis nogen ved noget om mus, må de gerne give de gode erfaringer videre, så vi ikke går i fælden. |
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6242 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er da en Logitech, burde bare fungere
|
|
Mikael Simpson |
|
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4050 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis din mus bevæger sig selv om du ikke har tændt din PC. Er det nok en clairvoyant du skal have fat i🤔
|
|
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4831 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den er nok levende og vil fodres
Redigeret af Munch - 06-Juli-2022 kl. 15:57 |
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
jake51
Funktioner
Tak(0)
|
Hø hø
|
|
Mikael Simpson |
|
bas
Super bruger Oprettet: 17-Januar-2010 Status: Offline Point: 342 |
Funktioner
Tak(0)
|
Måske kan nedenstående bruges.
Redigeret af bas - 07-Juli-2022 kl. 06:02 |
|
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
har samme problem med logitech model m235 trådløs der også bevæger markøren op og ned af sig selv
|
|
Jespus
Super bruger Oprettet: 16-Oktober-2015 Sted: Gelsted Status: Offline Point: 272 |
Funktioner
Tak(0)
|
Logitchs profitoptimering er gået fløjten.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |