|
Ny NAS eller ny mediestreamer? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
ManU_4ever ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 209 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så fik jeg opdateret til seneste firmware og slået "Match video frame rate" til.
Har lige flygtigt kigget et par film igennem og det ser ud til at spille lidt bedre nu. Tak for hjælpen. Der sparede jeg lige mig selv for nyt udstyr.
|
|
![]() |
|
guldhammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 925 |
Ja nu nævner du det ikke selv, men kører du trådløst eller kablet forbindelse?? |
|
//Guldhammer
|
|
![]() |
|
ManU_4ever ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 209 |
Mener jeg har nævnt det
![]() |
|
![]() |
|
guldhammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 925 |
Ja tror det var mig som ikke så det, sorry
![]() |
|
//Guldhammer
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |