|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
zaboom ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 354 |
![]() Sendt: 05-August-2008 kl. 14:16 |
Der er kommet en ny afspiller på markedet, Philips NP1100. Glæder mig til at se nærmere på den eller høre fra nogen der kender den..? Den ser ellers lækker ud og med digital overførsel hele vejen, kan det ikke gå helt galt. |
|
...længe efter glæden over den billige pris, huskes den dårlige kvalitet!
|
|
![]() |
|
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
![]() |
...ja, en længe ventet opdatering af SLA5520. men ærgerligt at de ikke har fået farveskærm/covervisning med i det nye produkt. /kris |
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|
![]() |
|
zaboom ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 354 |
![]() |
Ja, det er lidt ærgerligt. Det kunne ellers være godt, da nu designet ellers er "i orden", efter min smag.
|
|
|
|
![]() |
|
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
![]() |
Noxon må også gerne snart få fingeren ud og lave en (trådløs) udgave med farveskærm (UPnP)... jeg har mailet med dem, og de vil da ikke afvise, at noget er på vej (inden Sonos og Squeezebox Duet løber med det hele!) /kris |
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|
![]() |
|
![]() |
Du nåede lige at nævne Sonos, så er der nyhed på siden. Opdaterede modeller, kom igen NoXoN |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
...jeg har da også kommenteret det i nyheden - for nu skal det være. 5000 kr. for Sonos-startpakken i USA - nu køber jeg! (selv om jeg føler mig noget troløs efter så mange UPnP-Twonky-år!!!) /kris |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
...kollaboratør (Wiki)
Held og lykke med det, jeg er også lidt tændt på det. Redigeret af zaboom - 06-August-2008 kl. 13:57 |
|
|
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
Renegat, er vel et mere præcist udtryk ![]() Held og lykke, kris, med det proprietære system ![]() Det skal du nok fortryde ![]() Venligst Søren |
|
![]() |
|
![]() |
Er personligt lidt spændt på de 2 nye, med farveskærm. Pris og tidspunkt for lancering i DK? EDIT - Fandt lige "nyheden" her på siden også.. Redigeret af zaboom - 25-September-2008 kl. 18:06 |
|
|
|
![]() |
|
pmh45 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Marts-2008 Status: Offline Point: 24 |
![]() |
Det ser ud til de er lige på trapperne - på de tyske prissammenligningssider (langt ord Prøv evt. dette link: http://www.heise.de/preisvergleich/eu/a361558.html |
|
![]() |
|
![]() |
Ja, de skulle kunne vise coveret (artwork) på farveskærmen jf. Philips' hjemmeside. Mærkeligt, at de så bare ikke VIL lave en trådløs udgave a la Teac, Sonos og Squeezebox Duet. Mon ikke Noxon i øvrigt er tæt på med nye produkter (trådløs og farveskærm) - for ellers må de da snart lukke og slukke... kris |
|
|
|
![]() |
|
Sekam ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
![]() |
GodPris.dk har fået den op på Deres side idag. Så jeg er hoppet i med begge ben, og bestilt en. :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |