|
|
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
Umiddelbart tror jeg strategien er at påberåbe sig billige priser, men så i øvrigt kun have enkelte tilbud. Resten kan f.eks. være gamle modeller eller nye modeller, men til almindelig pris. & nbsp; & nbsp; & nbsp; & nbsp; På denne måde vil der være en hel del danskere der ikke sætter sig ind i tingene,men stoler på at det man hører i danske reklamer er reele tilbud. Desværre er det jo ikke første gang at almindelige forbrugere bliver vildledt. Se f.eks. reklamerne for SILIT BANG. Ren svindel. Leasy reklamerer med en playstation 3 til 5999 kr....... BILLIGT ??? for alene iregnet dem der ikke sætter sig ind i priserne og ikke bruger nettet til at søge, er der rigeligt med kunder til at drive en forretning. Jeg tror der vil være en masse uvidende kunder der får købt en gammel model i den tro at de får et billigt produkt.
|
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|
![]() |
|
SoerenP ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() |
Det er udsolgt af flere omgange, de har sikkert kun haft et par stykker på lager. Et gammelt trick i hvidevarebranchen. Tror helt ærligt du er bedre vendt med at lede efter et philips lcd fladskærm tv hos konkurrenten... Så vidt jeg kan vurdere har Happii det kæmpe problem at de har samme ejer som Punkt1 og Eksperten. Hvilket vil sige at de ikke rigtigt kan køre nogle knald-tilbud uden at gå i direkte konkurrence med nogen af dem de er i "familie" med. Hvilket vil sige at deres knald-tilbud sikkert kun er på varer som de andre ikke vil røre med en ildtang. Der er så mange potentielle interessekonflikter i den biks så det ka' gøre én helt rundtosset... |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |