recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny Noxon
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNy Noxon

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
j_mil Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 184
Direkte link til dette indlæg Emne: Ny Noxon
    Sendt: 03-Januar-2009 kl. 12:55

Noxon familien er blevet udvidet med et nyt medlem. Ser noget smartere ud end deres tidligere designs.

http://www.terratec.net/de/produkte/NOXON_iRadio_Cube_66922. html

//jm

Redigeret af j_mil - 03-Januar-2009 kl. 18:16
Til top
kris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-December-2003
Point: 1046
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2009 kl. 13:03

Jeps - men man begynder at tro, at der sidder en nørdet ingeniør hos Terratec, som bare ikke vil lave en trådløs udgave a la TEAC, Sonos og Squeezebox. Mystisk, at de insisterer på at holde sig uden for dén kamp.

/kris

Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
Til top
j_mil Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Februar-2007
Point: 184
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2009 kl. 18:25

Terratec baserer deres løsninger på BridgeCo chipset. Og når man ser display billeder fra deres reference design ligner de meget Noxon's. Så mit gæt er at Terratec er et lille firma uden de vilde resourcer til at lavet noget fra bunden. Teac's spillere (ihvertifald WAP 5000) er bygget mere op med diskrete løsninger, så deres frihedsgrader er større. Teac's økonomiske resourcer er ganske givet også af en anden klasse.

Jeg syntes stadig at Noxon'erne er fine afspillere, problemet for dem er bare at det er Teac'en også + den tilbyder mere. Og så meget dyrere er de jo heller ikke.

//jm

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu