|
Ny optager til Boxer |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5342 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10519 |
Jeg synes du skal stille dit spørgsmål i et af de mange Dreambox foraer. Her vil du helt sikkert kunne få svar. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Jeg ved godt at tråden ikke er ny.
Faldt over denne Recorder ved et tilfælde. Er der nogen der har erfaring med denne model?
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10519 |
Jeg mener der ligger en anmeldelse/test af den enten på Flatpanels eller Digitalt TV. Hmm, husker åbenbart forkert, da jeg ikke kan finde noget på disse 2 sites, men er dog stadig sikker på jeg har læst en dansk test af boksen. Flemming
Redigeret af fltk - 08-Januar-2019 kl. 22:31 |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Google er heller ikke til meget hjælp.
Der findes en test på digitalt tv af en tidligere model. Synes ikke der dukker seriøse test op. Kun tyske betalingstest. Det ville være oplagt for recordere eller digitalt tv lave en test.
Redigeret af Mufti - 09-Januar-2019 kl. 07:44 |
|
![]() |
|
digitalt.tv ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-November-2005 Status: Offline Point: 720 |
Testen er på dette link.
Den er ikke optimal til Boxer i forhold til optagelse, eftersom man ikke kan optage og se en anden kodet kanal samtidigt. Med det nyeste Boxer modul dog afkodning af 2 kanaler, såfremt de sendes på samme frekvens, men det er jo ikke optimalt.
|
|
![]() |
|
Det er ikke samme boks.
Måske bygget på samme bund. Denne understøtter 4k og HEVC. |
|
![]() |
|
4k = UHD og HEVC = H265, så hvad mener du er forskellen? Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
|
![]() |
|
Ha ha.
Det har du ret i. Troede i min naivitet, at det var en ny opgraderet boks. Den i testen understøtter ikke dansk tekst. Det gør den jeg linker til. Det er måske den eneste forskel. ![]() |
|
![]() |
|
Det er jeg sikker på den gør idag. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |