recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny original pærer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny original pærer

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
kec2 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 27-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 310
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kec2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ny original pærer
    Sendt: 10-Januar-2022 kl. 08:56
Hej

Hvor køber i jeres original projektorpærer henne?

På forhånd tak.
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12218
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2022 kl. 13:58
Jeg har købt hos Tape Connection, AV Connection og senest var det ComputerSalg, hvor jeg fandt en lampe til min Sony-projektor til en rigtig god pris.
Til top
Hajsa Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-November-2009
Status: Offline
Point: 318
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Hajsa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2022 kl. 18:06
Oprindeligt skrevet af kec2 kec2 skrev:

Hej

Hvor køber i jeres original projektorpærer henne?

På forhånd tak.

Computersalg
Til top
Hajsa Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-November-2009
Status: Offline
Point: 318
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hajsa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2022 kl. 18:07
Oprindeligt skrevet af jacobe jacobe skrev:

Dette snakkede vi om så sent som i September.

Ja og?
Til top
kec2 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 27-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 310
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kec2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2022 kl. 19:45
Hvis det er denne tråd der hentydes til: https://forum.recordere.dk/hvor-kber-i-projektor-prer_topic157656.html

Så bliver der snakket meget om uoriginale pærer.

Jeg vil gerne hvor jeg kan købe en original pærer.
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2022 kl. 20:10
Oprindeligt skrevet af kec2 kec2 skrev:

Hvis det er denne tråd der hentydes til: https://forum.recordere.dk/hvor-kber-i-projektor-prer_topic157656.html

Så bliver der snakket meget om uoriginale pærer.

Jeg vil gerne hvor jeg kan købe en original pærer.


Søger du pærer eller lamper? Førstnævnte skal du selv sætte ind i et lampehus, og det er ikke lige alle og enhver der kan/gider det.
Til top
kec2 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 27-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 310
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kec2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2022 kl. 20:30
Pære: Sony LMP H202.
Det skulle ikke være så svært: https://www.youtube.com/watch?v=HZY_ga77rVc
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2022 kl. 20:56
Oprindeligt skrevet af kec2 kec2 skrev:

Pære: Sony LMP H202.
Det skulle ikke være så svært: https://www.youtube.com/watch?v=HZY_ga77rVc


Er det virkelig værd at tage chancen, når en original med hus koster cirka 2400 kroner? Hvad for en projektor er det du har? Min er den der 270'er, som jo kostede næsten 40 stærke fra ny. Der ville jeg altså ikke vove mig ud i noget, for at spare en smule på en lampe der skulle holde rigtig mange timer...
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3947
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2022 kl. 22:09
Kære alle.

Jeg har ryddet lidt op i tråden. Næste gang ryder jeg nok også op i brugere der ikke taler pænt - Hav en god aften allesammen Smile
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2022 kl. 22:38
Det var da en underlig beslutning at fjerne et af mine indlæg. Jeg taler ikke grimt og holder mig 100% til emnet
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3947
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2022 kl. 22:41
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Det var da en underlig beslutning at fjerne et af mine indlæg. Jeg taler ikke grimt og holder mig 100% til emnet

Beklager - Jeg så det som et citat :-) Det er tilbage igen.
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
kec2 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 27-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 310
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kec2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2022 kl. 19:44
Oprindeligt skrevet af kec2 kec2 skrev:

Pære: Sony LMP H202.
Det skulle ikke være så svært: https://www.youtube.com/watch?v=HZY_ga77rVc

Det var det heller ikke.
Største problem er at skuerne er sorte, og det derfor kan være lidt svært, at se kærven på skruerne.

Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu