recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny på NAS
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNy på NAS

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
juncherjuks Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 14-Marts-2011
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: Ny på NAS
    Sendt: 14-Marts-2011 kl. 14:52
Som nybegynder på NAS vil jeg gerne have lidt råd og vejledning i køb af selvsamme.

det skal fungere med min tilgin router hvorfra jeg har 30/30 forbindelse via waoo. Selva NAS'en skal afspille mit itunes bibliotek, samt dvd samling og backup af foto+video+dokumenter. Kører i øjeblikket på macbook pro og overvejede en timecapsule, men kan forstå de er knap så pålidelige... 

Jeg forventer at varen skal være nem at gå til! Gider ikke bruge al min fritid på at holde den kørende:) Derudover må den gerne have lavt strømforbrug, og heller ikke være alt forstøjende!

Fruen skal til USA og tænkte at hun kunne købe en med hjem(går ud fra det er noget billigere overthere???). Derfor kan jeg ligeså godt investere i noget ordentlig, som ikke skal opgraderes eller udbygges i nærmeste fremtid. Dermed sagt at det som min gerne må være 2*2 TB...

Bring it on

juncherjuks
Til top
crj100 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-Maj-2004
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2011 kl. 16:13
Synology Wink Det virker bare, og jeg har IKKE megen forstand på teknikken bag. Har selv en DS210J, hvilket er en af de mindre versioner. Min kører med 2 x 1.5TB, men de har jo versioner helt op til 5 x 2TB+, så det er bare at komme i gang Smile
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7237
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2011 kl. 16:30
Qnap har også en hel serie

Kører med en 219p. Meget nem at sætte op.

Du sætter selv de diske i du ønsker og gider betale. ;-)

Til top
Blank Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Oktober-2007
Sted: Denmark
Point: 446
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2011 kl. 16:40
Jeg har skrevet lidt om emnet her
er på side 2

måske du kan bruge det til noget
Til top
2ben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-September-2004
Sted: Denmark
Point: 1498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2011 kl. 15:56
Hej,

Syntes du skal kigge på DS 211+ fra synology. Dertil kan jeg anbefale WD green diske. Man skal blot huske WDIDLE.exe på hver disk for at undgå højt LCC.

Mvh. Torben
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu