|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej Dan Glædeligt. Så er Panasonic tilbage på banen. De har jo længe haft gode designs, god kvalitet på tuner og optagelser. Gode menuer og betjening. God fjernbetjening. God timeshift. osv. Men de har lige manglet det sidste. Timeren var en stor hemsko, og DVD-formaterne var i meget lang tid begrænset til blot -R og -RAM. Men nu hvor timer-problemet er løst, og de har åbnet for support af alle DVD-medier, så ligner det pludselig modeller der appellerer bredere /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
Panasonic skulle jo også være noget af det mest lydløse, det fåes, det bør være en stor faktor....
|
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
osm ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Juni-2005 Status: Offline Point: 94 |
![]() |
Dan 1: Hvor har du bestilt. /Ole |
|
![]() |
|
Dan1 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 146 |
![]() |
HIFICOMPONENTS BERNHARD VEHNS Lidt tilfældigt jeg lige handlede her. Regner med at købe et par højttalere fra dem, som jeg ikke kan få i Danmark, så jeg benytter lejligheden til at teste deres service. De tager ikke visa. |
|
Panasonic EH55 dvd/hdd-rec
|
|
![]() |
|
azzy ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Februar-2006 Sted: Sweden Status: Offline Point: 9 |
![]() |
Nån som vet om den tar xvid? Har sett det på en hemsida i sverige. (prisjakt)
|
|
![]() |
|
vasen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 185 |
![]() |
![]() |
|
azzy ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Februar-2006 Sted: Sweden Status: Offline Point: 9 |
![]() |
Det står ju inte att den klarar divx ens. konstigt
|
|
![]() |
|
peogeot ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
![]() |
hej. Kan se at digital4all.dk har en panasonic dmr-eh65ec-s til 4999kr.-hvad er dette for en??? er dette den samme som justbuyit.dk har til salg til 4499kr.- eller hvad den hos higital4all.dk kan man købe nu lev max 5dage men den hos justbuyit kommer først april-maj og er dr nogen som har nogen erfaring med digital4all.dk parasound.
|
|
![]() |
|
Dan1 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 146 |
![]() |
Jeg vil gætte på det er en fejl. Men du kan da prøve og skrive til dem. Den er annonceret til 20. maj i både Skandinavien og Tyskland. I mange lande er den slet ikke annonceret endnu. Selv den lille EH55/56 annonceret til 20. marts er ikke i butikkerne endnu(bortset fra digital4all.dk). Efter sigende skulle den ramme hylderne fra på fredag. |
|
Panasonic EH55 dvd/hdd-rec
|
|
![]() |
|
![]() |
Tror ni att man kan plocka ut en proggresiv signal från tunern genom component kabeln eller måste man använda Hdmi för det?
Edit: Lillebror 55:an fixar xvid enligt en medlem på www.prisjakt.nu Redigeret af azzy - 04-April-2006 kl. 18:56 |
|
![]() |
|
saaby ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 208 |
![]() |
Faldt lige over den engelsek manual (har det bedre med den end den tyske) http://www.panasonic.co.uk/customer-support/download-centre. asp?did=142901&fmt=pdf Redigeret af saaby - 16-Maj-2006 kl. 11:59 |
|
![]() |
|
Behs ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 39 |
![]() |
Er der nogen der ved, hvad forskellen er på de tyske og danske modeller? I Tyskland hedder modellen typisk Panasonic DMR-EH 65 EC I Danmark; Pansonic DIGA DMR-EH 65 Jeg overvejer, at købe maskinen i Tyskland - men er nervøs for, at den måske så ikke vil have nicam-stereo. Så vidt jeg ved sælges modellen med mindre harddisk uden nicam-stereo i Tyskland (EH 56) - mens "samme" model i dk (EH 55) er med nicam-stereo.
|
|
BHS
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |