recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ny pc - asrock visionx
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ny pc - asrock visionx

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2013 kl. 17:39
Oprindeligt skrevet af cmax cmax skrev:

har I et godt program som man kan bruge til at slette det man har nået at ligge på pc'en (win8,norton m.m.)?
Brug win installations CD. Vælg avancerede indstillinger. Slet partionerne. Stop installationen derefter
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
cmax Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-Januar-2009
Point: 367
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cmax Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2013 kl. 18:44
Har lige forsøgt og møder ikke nogen avancerede indstillinger, så........
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2005
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2013 kl. 19:37

Det er der hvor du kan vælge hvor Win skal installeres. Se billede 5 her http://www.kodyaz.com/windows-8/how-to-install-windows-8-installation-screenshots.aspx
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
cmax Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cmax Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2013 kl. 14:26
Oprindeligt skrevet af MCenterFreak MCenterFreak skrev:

Det er der hvor du kan vælge hvor Win skal installeres. Se billede 5 her http://www.kodyaz.com/windows-8/how-to-install-windows-8-installation-screenshots.aspx
Fik det ikke til at virke, og har nu sendt pc'en retur til forhandlere, og håber så at få nogle penge i morgen, så jeg kan bestille en ny et andet sted - håber så at der ikke er flere pc'er, som er kommet i de forkerte papkasser.

Tak for forsøge på at hjælpe mig.
Til top
ClausJ Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2006
Point: 559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ClausJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2013 kl. 14:59

Fik det ikke til at virke, og har nu sendt pc'en retur til forhandlere, og håber så at få nogle penge i morgen, så jeg kan bestille en ny et andet sted - håber så at der ikke er flere pc'er, som er kommet i de forkerte papkasser.

Hvad siger forhandleren til problemet ?
Sony Bravia KD-55X8505B, Samsung 3126, Pioneer VSX-922, Pioneer BDP-150, Mission 733, Mission 732, Jamo Center 100, B&W AS2 Sub
Til top
cmax Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cmax Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2013 kl. 15:06
Oprindeligt skrevet af ClausJ ClausJ skrev:

Hvad siger forhandleren til problemet ?
De siger ikke så meget - det har sendt mig GLS seddel så jeg kan sende den tilbage og så returnere de pengene. De vil efterfølgende sende den til leverandøren, og så må de jo her finde ud af hvad der er sket. Jeg har også i week-end skrevet til Asrock, og her til morgen fået tre mail fra dem, hvor de beder om ekstra oplysninger, og jeg har sendt de billeder af kasse, sn-nummer og skærmprint af oplysningerne om pc'en fra kontrolpanelet. Siden billederne er sendt, så har jeg ikke hørt fra dem - håber ikke der er tale om at de har pakket flere pc'er i forkerte papkasser.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu