|
Ny PC til videoredigering |
Besvar ![]() |
Side <1 6789> |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg havde valgt en radiator baseret køler i stedet! På den måde får man flyttet varmen fra CPU'en ud af kabinettet, i stedet for blot væk fra CPU'en. Jeg har selv en Corsair H80, men jeg kan se at en tilsvarende fra Arctic er billigere: https://www.computersalg.dk/i/1295490/arctic-liquid-freezer-120
M.v.h. |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Den Valueram du har sat på, set ud til være dyrere, langsommere og dårligere kvalitet end den jeg nævnte tidligere - men dog med mulighed for at udvide yderligere.
|
|
![]() |
|
jjdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 649 |
Tak for tippet. Bestillingslisten er hermed opdateret med denne køler ![]() |
|
iPhone 13, OS 15.3
|
|
![]() |
|
jjdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 649 |
OK - jeg var usikker på om de passede, idet du tog forbehold for dette. Jeg tjekkede for korrekt RAM her: https://www.msi.com/Motherboard/support/C236A-WORKSTATION.html#support-mem Og så kan jeg godt lide tanken om en evt. mulighed for opgradering til 64 Gb. |
|
iPhone 13, OS 15.3
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Problemet med sådanne kompatibilitetslister er at de sjældent opdateres og så lander man ofte på lidt ældre og langsomme stumper.
|
|
![]() |
|
Hejsa igen.
Jeg er i gang med at bestille isenkrammet. Jeg er opmærksom på, at jeg også skal købe kølepasta (eller følger det med køleren?), men er der andet jeg skal købe? Følger der beslag med til fx. SSD-disken fra samsung? |
|
iPhone 13, OS 15.3
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Jeg mener at pasta normalt følger med CPU'en. Evt. er det sådan en slags "pad" man klistrer på.
Er det ikke en PCI-E disk? Så skal der ikke benyttes noget til at montere med - ud over hvad der sidder i kabinettet.. M.v.h. |
|
![]() |
|
Jeg ved ikke, om det er en PCI-E. Det ligner bare et print..... https://www.computersalg.dk/i/1970411/samsung-sm961-mzvkw512hmjp-solid? |
|
iPhone 13, OS 15.3
|
|
![]() |
|
Jep, den kører på PCI-E bus'en. Den monteres med én eller to skruer, direkte på bundkortet - så intet problem.
M.v.h. |
|
![]() |
|
Byteman2 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Oktober-2013 Status: Offline Point: 150 |
Skrues bare på så vidt jeg kan se - en anden model, men ok video
https://www.youtube.com/watch?v=kiE3Fh969CU |
|
![]() |
|
Dårlig video! For det er rigtig dumt at fedte sådan rundt på printet, med sine fede pølser. Man risikerer at stå med en defekt SSD, p.g.a. statisk elektricitet.
M.v.h. |
|
![]() |
|
Tak for info og video.
Det er længe siden, jeg har samlet en pc, så videoen var fin for mig. Jeg plejer, at bruge gummihandsker, når jeg samler. |
|
iPhone 13, OS 15.3
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 6789> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |