recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny PC til videoredigering
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny PC til videoredigering

Besvar Besvar Side  <1 789
Forfatter
Besked
jjdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 649
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jjdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2016 kl. 20:51
Har i øvrigt lige opdaget, at min PC er købt i april 2010 - 6½ år siden. Så det er da vist på tide, med en opgraderingWink

Redigeret af jjdk - 18-December-2016 kl. 23:23
iPhone 13, OS 15.3
Til top
Byteman2 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-Oktober-2013
Point: 150
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Byteman2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2016 kl. 22:23
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Dårlig video! For det er rigtig dumt at fedte sådan rundt på printet, med sine fede pølser. Man risikerer at stå med en defekt SSD, p.g.a. statisk elektricitet.

M.v.h.

Videoen er tydelig og så forklarer den det meget godt. Det var vel det der var formålet. De fleste ved vel at man ikke skal kaste rundt med elektroniken. Hvis han ikke nævner det, kunne han måske ha nævnt det i starten, men videoen er skam fin.

Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2016 kl. 19:01
sjovt i lige finder en af Pauls videoer. - :-)  Tro mig - han ved mere om hvad han laver end Henrik B. han er blandt de mest fremtrædende virtualiseringsfolk i verden.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2016 kl. 19:27
Jeg synes at det er helt fint, at man laver instruktionsvideoer om alt muligt, men det er sgu torskedumt, at vise at man bare kan fedte rundt med computerdele efter for godt befindende! Man kan som det mindste fortælle/skrive i videoen, at man skal tage sig nogle forholdsregler ang. statisk elektricitet, for jeg er sikker på at "Paul" ikke erstatter defekt hardware....

M.v.h.
Til top

Besvar Besvar Side  <1 789

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu