|
Ny PC til videoredigering |
Besvar ![]() |
Side <1 789 |
Forfatter | |
jjdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 649 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har i øvrigt lige opdaget, at min PC er købt i april 2010 - 6½ år siden. Så det er da vist på tide, med en opgradering
![]() Redigeret af jjdk - 18-December-2016 kl. 23:23 |
|
iPhone 13, OS 15.3
|
|
![]() |
|
Byteman2 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Oktober-2013 Status: Offline Point: 150 |
Videoen er tydelig og så forklarer den det meget godt. Det var vel det der var formålet. De fleste ved vel at man ikke skal kaste rundt med elektroniken. Hvis han ikke nævner det, kunne han måske ha nævnt det i starten, men videoen er skam fin. |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
sjovt i lige finder en af Pauls videoer. - :-) Tro mig - han ved mere om hvad han laver end Henrik B. han er blandt de mest fremtrædende virtualiseringsfolk i verden.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Jeg synes at det er helt fint, at man laver instruktionsvideoer om alt muligt, men det er sgu torskedumt, at vise at man bare kan fedte rundt med computerdele efter for godt befindende! Man kan som det mindste fortælle/skrive i videoen, at man skal tage sig nogle forholdsregler ang. statisk elektricitet, for jeg er sikker på at "Paul" ikke erstatter defekt hardware....
M.v.h. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 789 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |