|
ny pc |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Suburi ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Januar-2016 kl. 12:01 |
Jeg har brug lidt vejledning, står for at skulle have ny bærbar, krav er 13,3 - 14" I5 eller i7 og SSD. Omkring 5000 kr, har fundet denne, men vil gerne høre fra nogle eksperter, om der er noget der skulle være bedre i denne prisklasse ?
http://www.computercity.dk/pcer/brbarepcer/mellemstorskrm13-14/acer-v3-371-56jq-122324 Redigeret af Suburi - 13-Januar-2016 kl. 12:03 |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis vi også kan få at vide, hvad den skal bruges til, så gør det det noget nemmere.
Ellers får du et simpelt svar: Nej! ![]() |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
i7 med ssd til 5K? - glem det. måske med rester af gamle udgåede modeller, men det er virkelig noget crap jern (plastic) man får fat i så.
|
|
![]() |
|
Tanaburs ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 445 |
Uden at vide hvad den sakl bruges til... i3, i5 eller i7 er nok ikke vigtigst.Til den pris må du undvære dedikeret grafik, jeg ville prioritere ssd og full hd skærm og så blæse på om cpu er et år gammel...
|
|
![]() |
|
Suburi ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
Kandersen: ja det var nok en go' ide, den skal bruges til alm. brug på nettet, en del opgaver i Office. Ikke noget med spil :-)
Og tak for svar |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Det lettede en del på forståelsen, og dit budget ![]() Jeg synes jeg så en reklame fra Elgiganten, der kører tilbud på en bærbar til 2495,- som vist nærmest er skræddersyet til dit formål.. Jeg ville slet ikke i nærheden af dit budget, med det behov for du har for den. Igen, dette er med fuldstændig fokus på det behov du giver udtryk for. Med en besparelsen på 50% i forhold til dit budget og dit behov, så skal man dælme have gode argumenter, for at gå uden om den. Ellers kan du nærmest vælge hvad som helst på hylde 1, inde for dit budget, og de ville alle leve op til dit behov, og mere til. Sagt med andre ord - Dit eget forslag vil, efter min mening, være overkill til dit behov.
|
|
![]() |
|
Skal du "leve" lidt bedre, og stadigvæk spare lidt af dine surt optjente mønter, så ville jeg bruge 800,- mere, og vælge den her:
|
|
![]() |
|
Skal måske lige understrege. Mine to ovenstående bud, dem ville jeg holde op mod hinanden ved fysisk at se dem ved siden af hinanden, "mærke dem", "føle dem", og ikke mindst se skærmen på dem. Det er 800,- der adskiller dem, og umiddelbart vil den med core I5 være mit absolut første valg, alene fordi den kun koster 800,- mere, men ellers er de rimelig identiske.
|
|
![]() |
|
Tak igen😀 den må ikke være mere end 13 - 14", skal være hurtig ved opstart og arbejdsmæssigt.
Det eneste jeg har med den omtalte Acer, er det virker meget plastic agtigt og så til den pris.... |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6675 |
Du kan bruge edb-priser t il at lave en søgning:
Det bliver kun er par hundrede kr. mindre, hvis man tager i3 processor med, så her er udvalget ![]() |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |