|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Rod83 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 681 |
![]() Sendt: 05-Januar-2009 kl. 13:42 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Hej alle. Min gamle stationære er ved at nå sin sidste dage og jeg er derfor ude at kigge efter en ny. Jeg har et budget på 4000 kr. og skal ikke bruge den til andet end internet, skrive, lidt gamin, lidt film Jeg har kigget på følgende tre, alle til 4000 kr: Acer Aspire M3201 Acer Aspire M3201 På forhånd tak, Rod83 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
|
![]() |
Rod83 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 681 |
![]() |
Ingen bud
![]() |
|
![]() |
sodaha ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 397 |
![]() |
Jeg vil gerne komme med et bud, men det ligger kr. 500,- over dit budget. Jeg købte denne Fujitu Siemens for et par måneder siden som jeg bruger til video redigering.
Redigeret af sodaha - 05-Januar-2009 kl. 15:31 |
Panasonic: TX-P42X10Y, DMR-BCT820EG, DMR-EH57, DMR-EH68EC, DMR-E85H, SC-BT200 + SH-FX70, NV-GS50, DMC-LZ7, HX-DC1
Apple: iPod Touch 32gb, iPhone 6 128gb, iPad 2 WiFi 64gb&16gb, ATV 2, MAC Mini (2012) |
![]() |
![]() |
Takker sodaha. Ser sgu godt ud!
![]() |
|
![]() |
srnkrkgrd ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 308 |
![]() |
Hvis du kan sætte lortet sammen selv, så kan der være bedre komponenter at hente. De der støbe PC'er er ikke altid toppen af poppen!
Hvis du har mod på det, så har Anandtech lavet en guide til computer komponenter sub 1000$ her og Tomshardware har en gaming PC til $625 guide her. Lidt læsning, tid på edbpriser og du kan helt sikkert få mere for pengene. Det er min påstand. ![]() Redigeret af srnkrkgrd - 05-Januar-2009 kl. 18:53 |
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |