|
Ny Pioneer VSX-830 (Update Onkyo lavet i stedet) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Th@mas ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 83 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-August-2015 kl. 11:04 |
Min Onkyo TXN579B valgte i går at stå af efter ca. 3 år. Den knitrede i højtalerene og gav et par puf hvorefter jeg slukkede den. Tændte igen lidt efter hvorefter den virkede og højtalerne virkede ok. I dag tænder den fint men relæ'et klikker ikke og ingen lyd. Mon den er færdig?? har ikke kunnet google nogle fejl på den generelt. Ærgerlig da opfyldte mine behov og lyden var rigtig fin til mit behov. Hvad skal jeg kigge efter, budget 3-3,5k. 5.1/2 er fint har 2 Dali 400+2 Dali 450 + Dali center. Må ikke være lys/hård i lyden. Fint med noget wifi men bruger det nok ikke så meget. Er i tvivl om jeg tør Onkyo igen, det er jo lidt med dem. Hvad med Yamaha eller Pioneer, kiggede lidt på denne: http://www.av-connection.dk/?PGr=7258 Men svarer den til de 921-922-923 som var på tilbud hele tiden førhen, der er jo ikke tilbud på noget p.t. Har ikke erfaring med Yamaha, men de plejer at blive anbefalet. Erfaringer, anbefalinger er velkomne. Mvh. Thomas Redigeret af Th@mas - 12-September-2015 kl. 09:14 |
|
Mvh.
Th@mas TX-P42S10E TX-P50ST60 LG HR550c |
|
![]() |
|
Th@mas ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 83 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Update
Heldigvis fandt en tråd med et link til Onkyo serviceside hvor man kunne indtaste sit serienummer og vælge en fejlbeskrivelse. Troede kun det var HDMI board fejl de laved pr. kulance. Men tastede serial ind og at der ingen lyd var mere og vupti, det var dækket, fik en pakkelabel pr. mail og afsted med den og i går kom den retur lavet og fint virkende igen. De havde skiftet et board (Audioverarbeitung (digital) BAHDM-0684-1A). Nå men jeg sparede nogle penge til en ny og selv om den ikke burde være gået i stykker efter 3 år er det nu fint at få ordnet pr. kulance. Mvh. Thomas |
|
Mvh.
Th@mas TX-P42S10E TX-P50ST60 LG HR550c |
|
![]() |
|
heine-olesen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-November-2014 Sted: danmark Status: Offline Point: 138 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
det var da fedt :O) det er da servise.
selv om de kunne lave noget der bare virker i 10 år + |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |