recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny plasma ejer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNy plasma ejer

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Norre Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 05-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 48
Direkte link til dette indlæg Emne: Ny plasma ejer
    Sendt: 05-Juli-2007 kl. 17:01
Hej herinde :)

Jeg har fået anskaffet et Pana TH37PV60 til den nætte sum af 6000 kr i el-mutanten, hvilket næsten var for billigt til at lade være, fik også anbefalet at købe denne skærm af en sælger i Hifiklubben (har ellers fået den opfattelse på diverse fora, at sælgerne i Hifiklubben ikke ville anbefale plasma samt de bare ville sælge deres egne skærme), frem for en samsung R8 serie LCD, dette var selvom jeg sagde jeg skulle se film og måske spille lidt, fra computeren. Faktisk sagde sælgeren, at han ville påstå at billede på PV60, var tæt ved billedet på samsungs plasma de havde stående fremme, faktisk gjorde han næsten alt hvad han kunne for at overbevise mig, at et samsung lcd var et dårligt køb. I hverfald i forhold til PV60 til 6000

Men jeg kan se der er nogle der har problemer med denne skærm, hvordan identificere man disse fejl, hvis de skulle være tilstede??

Dernæst, kunne jeg godt bruge nogle fif til brugen af plasma, dette er min første fladskærm og ligeledes min første plasma :)

Burn-in, hvordan med det (dette var et punkt jeg var meget nervøs for ved købet af plasma)?

Kunne også godt bruge et par fif til opsætning af skærmen :)
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6290
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2007 kl. 17:34

Hej Norre

Jamen tillykke med dit nye tv , du får et godt tv til prisen

Du skal nok lade være med at skrue for højt op for farve-kontrast-lys her i starten og slå div filtre fra.

Jeg synes du skal prøve at søge her på recordere på PV60 for at få info , og så læse de sider der handler om dit tv , der må også stå lidt om de forskellige indstillinger (PANA PV 60 purple snakes )
MVH

TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Norre Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 05-Juli-2007
Sted: Denmark
Point: 48
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2007 kl. 17:43
Takker for svaret :)

Vil prøve at kigge lidt rundt omkring senere i aften, lige nu køre jeg den break-in disk, den fik jeg anbefalet på flatpanels samt kunne læse her inde i en post at det var en god ide at køre den disk for lige at få brugt skærmen lidt ens i starten
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu