recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny Popcorn C-200 - løbende anmeldelse
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNy Popcorn C-200 - løbende anmeldelse

Besvar Besvar Side  <1234 37>
Forfatter
Besked
jblaabjerg Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 105
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2009 kl. 11:17
Til top
hpdahl Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 19-Februar-2008
Point: 315
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2009 kl. 11:19
MVH
HPDahl
Til top
jblaabjerg Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-August-2007
Point: 105
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2009 kl. 11:28
Kunne godt gå hen og blive et rigtigt fint produkt. Det er dog bare ærgeligt at den er så enormt grim...:-(

Redigeret af jblaabjerg - 16-Juni-2009 kl. 11:28
Til top
Boost Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-September-2008
Sted: Hedehusene
Point: 271
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2009 kl. 11:32
Synes ikke den er grim som sådan. Men en anelse for stor.
Håber der kommer en model der er lidt/noget mindre.
Til top
hpdahl Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 19-Februar-2008
Point: 315
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2009 kl. 11:33
MVH
HPDahl
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2005
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2009 kl. 11:36
Hvis denne er grim så er en a100 da tudegrim. Jeg synes den har et fint design. Men jeg synes jo også B&o er grimt.
det er at den er lidt større betyder sikkert også at den bliver mindre varm.
Til top
tobiasl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Oktober-2005
Point: 820
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2009 kl. 11:40

Oprindeligt skrevet af xcardman xcardman skrev:

Hvis denne er grim så er en a100 da tudegrim. Jeg synes den har et fint design. Men jeg synes jo også B&o er grimt.

barefordi den er mendre grime bøhver den ikke af være flot har altid syns PCH ajne NMT var utrolig grime  men det må jeg vil leve med når den er så læker den må vil kune gemes lidt væk

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2009 kl. 11:55
Oprindeligt skrevet af tobiasl tobiasl skrev:

barefordi den er mendre grime bøhver den ikke af være flot har altid syns PCH ajne NMT var utrolig grime  men det må jeg vil leve med når den er så læker den må vil kune gemes lidt væk

vi kan hurtig blive enige om den ikke er en skønhed, men design betaler man som regel også mange penge for. Men de laver nogle dejlige maskiner og siden jeg har fået min a100 har jeg ikke brugt min HTPC. Der var altid eller andet som ikke virkede.
Til top
tobiasl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2009 kl. 12:00

Oprindeligt skrevet af tobiasl tobiasl skrev:

vi kan hurtig blive enige om den ikke er en skønhed, men design betaler man som regel også mange penge for. Men de laver nogle dejlige maskiner og siden jeg har fået min a100 har jeg ikke brugt min HTPC. Der var altid eller andet som ikke virkede.

ka men de andre NMT  der er ser bare floter ud er så min mening uden af korste mere men nok om det  bliver fed med fuld blu ray soport men bliver bare pent dyrt i HDD plas  lige nu har jeg ripet mine bluray til 20GB per film men en held bluray kan jo fyle fra 20gb til 45GB

Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2009 kl. 12:13
Der kan monteres et BD-ROM drev i denne NMT, men kommer der firmware som understøtter Blu-Ray afspilning? Et BD-ROM drev gør det ikke alene; på en PC skal der også installeres sofware f.eks. PowerDVD Ultra (eller whatever) og derigennem betales diverse licensafgifter til Blu-Ray mafiaen.

Vi får nok ikke svar på dette i dag, fordi Syabas ikke vil kommentere firmware ifgl Werners indlæg på networkedmediatank.com, men det er IMHO et kritisk spørgsmål.

Med officiel Blu-Ray afspilning (regionskoder, AACS, BD+ etc etc) kan dette produkt være en god ide for dem som vil have en kombineret media player og Blu-Ray afspiller. Det bliver så spændende at se hvordan kombinationen af en åben+hackbar mediaplayer og en lukket Blu-Ray afspiller virker i praksis. Hehe..

Uden officiel Blu-Ray understøttelse kan jeg ikke se hvad man skal med et optisk drev. Den eneste fremtid for optiske medier er pressede medier (DVD og BD Video), fordi de er billige at producere, og fordi der er udviklet DRM systemer til disse ting (men ikke til harddiske og flash medier) som tilfredsstiller Hollywood. Som data storage til ukrypterede video streams mener jeg at tiden er løbet fra optiske medier. Det er alt for besværligt at brænde ting i forhold til at kopiere til flash medier eller mounte drev på en NAS eller home server.

UPDATE 18/6: ifølge Syabas vil C-200 kunne afspille Blu-Ray film (retail, altså med AACS og BD+).

Redigeret af JesperLund - 18-Juni-2009 kl. 13:47
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2009 kl. 12:36
Men mine blu-ray gider jeg alså ikke og rode med og flytte over på en harddisk. men jeg gider heller ikke se noget som er lavet om med en mindre bitrate.
optagelser fra min vantage 7100st dvdfilm og andre ting ligger jeg på harddisk.

Redigeret af xcardman - 16-Juni-2009 kl. 12:39
Til top
tobiasl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2009 kl. 12:43

Men mine blu-ray gider jeg alså ikke og rode med og flytte over på en harddisk. men jeg gider heller ikke se noget som er lavet om med en mindre bitrate.
optagelser fra min vantage 7100st dvdfilm og andre ting ligger jeg på harddisk.

det vælger du vil selv vis du ikke laver om på martrilaet fra den orginale så er bitraten vil hiler ikke lavet om  er selv lige ved af køre en blu ray igenmen BD rebuilder  for af fjerne de ting jeg ikke har brug for lidt som dvd strink

Til top

Besvar Besvar Side  <1234 37>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu