|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 37> |
Forfatter | |||
jblaabjerg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 105 |
![]() |
||
En Google oversættelse fra Hebraisk...:-) |
|||
![]() |
|||
hpdahl ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
![]() |
||
Youtube video |
|||
MVH
HPDahl |
|||
![]() |
|||
jblaabjerg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 105 |
![]() |
||
Kunne godt gå hen og blive et rigtigt fint produkt. Det er dog bare ærgeligt at den er så enormt grim...:-(
Redigeret af jblaabjerg - 16-Juni-2009 kl. 11:28 |
|||
![]() |
|||
Boost ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-September-2008 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 271 |
![]() |
||
Synes ikke den er grim som sådan. Men en anelse for stor.
Håber der kommer en model der er lidt/noget mindre. |
|||
![]() |
|||
hpdahl ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
![]() |
||
MVH
HPDahl |
|||
![]() |
|||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
||
Hvis denne er grim så er en a100 da tudegrim. Jeg synes den har et fint design. Men jeg synes jo også B&o er grimt.
det er at den er lidt større betyder sikkert også at den bliver mindre varm. |
|||
![]() |
|||
tobiasl ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 820 |
![]() |
||
barefordi den er mendre grime bøhver den ikke af være flot |
|||
![]() |
|||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
||
vi kan hurtig blive enige om den ikke er en skønhed, men design betaler man som regel også mange penge for. Men de laver nogle dejlige maskiner og siden jeg har fået min a100 har jeg ikke brugt min HTPC. Der var altid eller andet som ikke virkede. |
|||
![]() |
|||
tobiasl ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 820 |
![]() |
||
ka men de andre NMT der er ser bare floter ud er så min mening uden af korste mere men nok om det bliver fed med fuld blu ray soport men bliver bare pent dyrt i HDD plas |
|||
![]() |
|||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
||
Der kan monteres et BD-ROM drev i denne NMT, men kommer der firmware som understøtter Blu-Ray afspilning? Et BD-ROM drev gør det ikke alene; på en PC skal der også installeres sofware f.eks. PowerDVD Ultra (eller whatever) og derigennem betales diverse licensafgifter til Blu-Ray mafiaen.
Vi får nok ikke svar på dette i dag, fordi Syabas ikke vil kommentere firmware ifgl Werners indlæg på networkedmediatank.com, men det er IMHO et kritisk spørgsmål. Med officiel Blu-Ray afspilning (regionskoder, AACS, BD+ etc etc) kan dette produkt være en god ide for dem som vil have en kombineret media player og Blu-Ray afspiller. Det bliver så spændende at se hvordan kombinationen af en åben+hackbar mediaplayer og en lukket Blu-Ray afspiller virker i praksis. ![]() Uden officiel Blu-Ray understøttelse kan jeg ikke se hvad man skal med et optisk drev. Den eneste fremtid for optiske medier er pressede medier (DVD og BD Video), fordi de er billige at producere, og fordi der er udviklet DRM systemer til disse ting (men ikke til harddiske og flash medier) som tilfredsstiller Hollywood. Som data storage til ukrypterede video streams mener jeg at tiden er løbet fra optiske medier. Det er alt for besværligt at brænde ting i forhold til at kopiere til flash medier eller mounte drev på en NAS eller home server. UPDATE 18/6: ifølge Syabas vil C-200 kunne afspille Blu-Ray film (retail, altså med AACS og BD+). Redigeret af JesperLund - 18-Juni-2009 kl. 13:47 |
|||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Men mine blu-ray gider jeg alså ikke og rode med og flytte over på en harddisk. men jeg gider heller ikke se noget som er lavet om med en mindre bitrate.
optagelser fra min vantage 7100st dvdfilm og andre ting ligger jeg på harddisk. Redigeret af xcardman - 16-Juni-2009 kl. 12:39 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
det vælger du vil selv vis du ikke laver om på martrilaet fra den orginale så er bitraten vil hiler ikke lavet om er selv lige ved af køre en blu ray igenmen BD rebuilder for af fjerne de ting jeg ikke har brug for lidt som dvd strink |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 37> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |