recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny Popcorn C-200 - løbende anmeldelse
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNy Popcorn C-200 - løbende anmeldelse

Besvar Besvar Side  <12345 37>
Forfatter
Besked
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2009 kl. 12:52
Oprindeligt skrevet af tobiasl tobiasl skrev:

Oprindeligt skrevet af xcardman xcardman skrev:

Men mine blu-ray gider jeg alså ikke og rode med og flytte over på en harddisk. men jeg gider heller ikke se noget som er lavet om med en mindre bitrate.
optagelser fra min vantage 7100st dvdfilm og andre ting ligger jeg på harddisk.

det vælger du vil selv vis du ikke laver om på martrilaet fra den orginale så er bitraten vil hiler ikke lavet om  er selv lige ved af køre en blu ray igenmen BD rebuilder  for af fjerne de ting jeg ikke har brug for lidt som dvd strink

men hvad med lyden, skulle det virke på den nye popcorn. Lyden er nemlig meget vigtig for mig
Til top
tobiasl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Oktober-2005
Point: 820
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2009 kl. 13:00

Men mine blu-ray gider jeg alså ikke og rode med og flytte over på en harddisk. men jeg gider heller ikke se noget som er lavet om med en mindre bitrate.

det vælger du vil selv vis du ikke laver om på martrilaet fra den orginale så er bitraten vil hiler ikke lavet om  er selv lige ved af køre en blu ray igenmen BD rebuilder  for af fjerne de ting jeg ikke har brug for lidt som dvd strink

men hvad med lyden, skulle det virke på den nye popcorn. Lyden er nemlig meget vigtig for mig

der står Audio pass-through:
DTS, DTS-HD HR, DTS-HD MA
Dolby Digital, Dolby Digital Plus, Dolby True HD

så som jeg læser det vil den kune sende de lydformater igenmen til et anleg der kan håndtere dem men det er så vidt jeg ved mere ind den nuværne kan ret mig vis jeg husker forkert pasonlig er det nok på lyd siden jeg komer til af spare på plasen og nøjes med AC3 har ikke de beste højtaler og har ikke en sorund forstækrer/reciver der kan håndtere  de nye HD lyde så tro ikke jeg vil få så meget ud af det  du må gerne rete mig vis jeg er forkret på den læste bare en trod tidliger hvor der stod man skule have rimlig gode højtaleree før man fik noget ud af de nye lydformater ?

Redigeret af tobiasl - 16-Juni-2009 kl. 13:01
Til top
daskino Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Februar-2007
Point: 783
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2009 kl. 13:08
køn er den ikke, men display det er fedt.

Adspilleren/chippen understøtter Flash Lite, det åbner op for helt nye muligheder for streaming af internet video streams såsom HD youtube and andre kommercielle video afspillere såsom Hulu.

Derudover kan man med flash lite lave en meget lækker brugerflade hvis man har tiden og ressourcerne til det som udvikler.

Intel CE3100 chip som ligger i den nye Yuixx, kan også flash lite og gigabit, men hvornår vi ser den på markedet er uvist.

muligheden for at tilslutte en blu-ray drev er der sikkert mange som også vil sætte pris på.

Jeg er selv mest hooked på Gigabit forbindelsen, hvis den kan håndtere at kopiere filer til og fra den interne haddisk hurtigere end de fleste afspillere kan idag.

Redigeret af daskino - 16-Juni-2009 kl. 13:09
Sony 46HX823 Samsung H5505

Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer,

WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii,

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2009 kl. 13:26

så som jeg læser det vil den kune sende de lydformater igenmen til et anleg der kan håndtere dem men det er så vidt jeg ved mere ind den nuværne kan ret mig vis jeg husker forkert pasonlig er det nok på lyd siden jeg komer til af spare på plasen og nøjes med AC3 har ikke de beste højtaler og har ikke en sorund forstækrer/reciver der kan håndtere  de nye HD lyde så tro ikke jeg vil få så meget ud af det  du må gerne rete mig vis jeg er forkret på den læste bare en trod tidliger hvor der stod man skule have rimlig gode højtaleree før man fik noget ud af de nye lydformater ?

håber du har ret i det virker. Jeg har et rimeligt anlæg og kan høre en meget forskel på dts HD og almindelig DTS.
men forskellen vil nok være mindre på et lille anlæg.
Til top
tobiasl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Oktober-2005
Point: 820
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2009 kl. 13:37

håber du har ret i det virker. Jeg har et rimeligt anlæg og kan høre en meget forskel på dts HD og almindelig DTS.
men forskellen vil nok være mindre på et lille anlæg.

lige en bemærkning til det jeg skrav med BD rebulder  læste lige lidt vider det ser ud til det tager ufatlig lang tid da den åbenbart encoder hele  BR  igen i X264 men bevære struktuerne med menuer  så det er vis ikke bare hvor den kan slette de ting man ikke bruger og hvad være er det vil tage 100år vis man ikke sider med over 4cpu kerner jeg sider med en cpu med 4 kerner på 4ghz og den er nu ikke nåde til 1% i det der heder overall progresss så det er vil bare af sase på . ts filerne eller slet ikke pile ved selve iso håber der komer et BR killer app lige som dvd strink

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2009 kl. 13:41
har en amd 4400e, så tror bare jeg beholder mine optiske medier. Når det drejer sig om blu-ray.
Til top
JohnH Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-Juli-2008
Point: 283
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2009 kl. 14:19
Oprindeligt skrevet af Boost Boost skrev:

Synes ikke den er grim som sådan. Men en anelse for stor.
Håber der kommer en model der er lidt/noget mindre.

Hvor stor er den?
Til top
JohnH Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2009 kl. 14:20
Oprindeligt skrevet af JohnH JohnH skrev:

Hvor stor er den?

Lad mig svare selv

Dimension
Width x Depth x Height : 425mm x 290mm x 80mm (16.73" x 11.42" x 3.14")
Til top
JohnH Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2009 kl. 14:21

Hvor stor er den?

Lad mig svare selv

Dimension
Width x Depth x Height : 425mm x 290mm x 80mm (16.73" x 11.42" x 3.14")

Og ja, hvorfor skal den være så kæmpe stor???
Til top
tbp3 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Juni-2009
Point: 232
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2009 kl. 14:34
Hvornår kommer den i handlen? Og er der nogen der har et bud på prisen?
Til top
Boost Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-September-2008
Sted: Hedehusene
Point: 271
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2009 kl. 14:43
Nogle nævner 300$, men det er helt uofficielt.
Til top
tbp3 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Juni-2009
Point: 232
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2009 kl. 14:49

Oprindeligt skrevet af Boost Boost skrev:

Nogle nævner 300$, men det er helt uofficielt.

Det er da næsten for billigt med mindre A110 sælges meget billigere i US. Så vidt jeg har se koster den knap 2000kr i DK

Til top

Besvar Besvar Side  <12345 37>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu