recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny PowerDVD 9 - Virker det i HTPC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNy PowerDVD 9 - Virker det i HTPC

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Direkte link til dette indlæg Emne: Ny PowerDVD 9 - Virker det i HTPC
    Sendt: 27-Marts-2009 kl. 18:09
Er der nogen der har prøvet den nye PowerDVD 9, her tænker jeg på om man fortsat kan benytte derers Codecs til HTPC (VMC, DVBViewer, Mediaportal etc.). Synes jeg så et sted at man ikke kunne. Jeg gider ikke kaste penge efter en opgradering hvis det ikke virker 
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
jonaspoulsen1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Maj-2007
Point: 54
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2009 kl. 18:32
Der er native understøttelse (altså plugin) til MCE i PowerDVD 9. Således kommer der et menupunkt i MCE som bruges til afspilning af blandt andet blu ray. Det virker rigtig godt og der er fuld understøttelse af fjernbetjening og det er blevet meget nemmere at finde menuen på disken samt undertekster og lyd. Så det er pengene værd hvis man har MCE efter min mening. Har de ikke en version så du kan prøve det først?
Til top
Hanien Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Maj-2004
Point: 562
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2009 kl. 20:53
Er der noget om at PowerDVD9 ikke understøtter HD-DVD?
Til top
Meethoo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-August-2007
Sted: Brøndby
Point: 115
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2009 kl. 00:03

Oprindeligt skrevet af Hanien Hanien skrev:

Er der noget om at PowerDVD9 ikke understøtter HD-DVD?

Det er rigtigt at PowerDVD9 ikke understøtter HD-DVD.

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2009 kl. 10:53

Oprindeligt skrevet af jonaspoulsen1 jonaspoulsen1 skrev:

Der er native understøttelse (altså plugin) til MCE i PowerDVD 9. Således kommer der et menupunkt i MCE som bruges til afspilning af blandt andet blu ray. Det virker rigtig godt og der er fuld understøttelse af fjernbetjening og det er blevet meget nemmere at finde menuen på disken samt undertekster og lyd. Så det er pengene værd hvis man har MCE efter min mening. Har de ikke en version så du kan prøve det først?

Jeg har ikke prøvet det af (bruger DVBViewer), ren og skær dovenskab

Ville først høre om andre havde erfaringer før jeg selv kastede mig ud i det, men det ser ud til at det er HD DVD den ikke kan, og det bruger jeg ikke, så det er vel bare at komme i gang

DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
Til top
Benu Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Oktober-2004
Point: 812
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2009 kl. 11:02
Jeg har prøvet at installere Powerdvd 9 og det virker ikke som codec til MediaPortal og DVBviewer, prøvede at undersøge det på diverse fora og der var man kommet til samme resultat. Man skal afspille i Powerdvd, codec virker ikke i andre programmer.
Den Ben
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2009 kl. 11:28
Der har de godt nok skudt sig selv i foden
Til top
ttppeewee Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-Januar-2006
Point: 73
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2009 kl. 12:00

Håber i kan hjælpe mig. Hver gang jeg vil afspille en dvd via powerdvd 9, så fryser min computer. Men hvis jeg bruger den alm. afspiler i mce'et så virker det ok. Jeg bruger vista ultimate.

CPU: amd 64 x2 4400+, 4 gb ram, grafik kort radeon HD 4670

Grunden til jeg købe powerdvd var, at jeg nok smider et blu-ray drev, men det bliver ikke før powerdvd virker.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu