recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny printer (ikke HP)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny printer (ikke HP)

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Brianigenigen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brianigenigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2016 kl. 09:14
Jeg bruger en Brother DCP 315W, super glad for den, virker bare hvergang jeg skal bruge den. Skriver også ud fra Apple produkter og Android produkter
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2016 kl. 10:10
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Præcis den samme oplevelse har jeg haft med Canon printer. Det var ellers en fotoprinter til 1300kr, men det eneste den ikke var god til var fotos. Og så skulle den have en stribe nye blækpatroner alt for ofte trods et lavt antal kopier. 650kr er sgu for meget for 5 dråber blæk.

650 kroner for blæk?
Det er ikke lige den slags priser jeg køber blæk til
http://www.ebay.de/itm/30-drucker-Patrone-fur-Canon-PIXMA-IP4200-IP4300-IP4500-IP3300-5200R-MP520-MP530-/161453354824?hash=item25975eaf48:g:cf8AAOSwepJXcEKn

30 patroner for 25€.....

Klaus

Prøvede uoriginale patroner med click een gang, og det duede ikke.

Og da den efter 4 udskiftninger af patronsæt gik i fejlmode, kunne det kun være dysehovedet der skulle skiftes til en pris på 850kr. Så aldrig mere en printer med dysehoved, men en HP hvor dysehovedet blir skiftet sammen med patronen.

Redigeret af Kampus - 14-August-2016 kl. 10:13
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2016 kl. 11:07
Oprindeligt skrevet af Brianigenigen Brianigenigen skrev:

Jeg bruger en Brother DCP 315W, super glad for den, virker bare hvergang jeg skal bruge den. Skriver også ud fra Apple produkter og Android produkter

Hej
Jeg har den lidt mindre model Brother DCP-165C,og den har virket fint i 5/6 år.
Jeg har lige et spørgsmål til Brianigenigen.
Siden overgang til Windows 10 har jeg ikke kunnet få min statusmonitor til at virke.
Så jeg vil gerne høre om du har samme problem,hvis du altså bruger Windows 10.
Mvh.
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Point: 1414
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2016 kl. 11:34
Ja der er sort set lige se mange forskellige meninger som printer på markedetLOL
Efter at have surfet nettet rundt, står valget i øjeblikket mellem Canon PIXMA MG5750 og Brother DCP-J4120DW.
Hælder nok mest til Canon i øjeblikket.
Den får generelt ret god kritik i diverse test. Den er den mest populære printer hos Edbpriser. Sidste års modellen af den (MG5650) har vundet i Tænks test, og så er den lidt billigere i anskaffelse end Brother.
Til gengæld så kan Brother printe ud i A3, og har en lukket papirskuffe, og er lidt billigere i blæk.
Mvh Jesper
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19557
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2016 kl. 13:46

Click?

For øvrigt, så tror jeg at du har været uheldig. Jeg er på min fjerde Canon siden "syttenhundredeoggrønhvidkål". BJ-10 var den første (cirka 1991), så en IP4300, en aflagt IP4200 og til sidst en brugt 4200 købt for 200 kroner (den stod som ny). 4300 sled jeg op, den førse 4200 arvejde jeg af min mor, da min 4300 gik kold, den var så allerede slidt op da jeg fik den og så fik jeg buddet på en næsten ubrugt 4200 her for to år siden.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Tanaburs Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-November-2008
Point: 445
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tanaburs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2016 kl. 17:17
Den værste printer jeg nogen sinde har haft er en HP.
De bedste har været fra Brother. 
Har haft en DCP-/725 DW I et par år nu og den spiller bare, falder aldrig af wifi, printer også fint via iphone.

Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2016 kl. 17:26

Click?

For øvrigt, så tror jeg at du har været uheldig. Jeg er på min fjerde Canon siden "syttenhundredeoggrønhvidkål". BJ-10 var den første (cirka 1991), så en IP4300, en aflagt IP4200 og til sidst en brugt 4200 købt for 200 kroner (den stod som ny). 4300 sled jeg op, den førse 4200 arvejde jeg af min mor, da min 4300 gik kold, den var så allerede slidt op da jeg fik den og så fik jeg buddet på en næsten ubrugt 4200 her for to år siden.

Klaus

Ja og dig heldig. Den første printer jeg havde var en kontorprinter fra HP. Den røg til rep i Belgien. Den næste var den Canon jeg har nævnt. Og nu har jeg så en HP til 400kr, som bare virker og virker, og er meget økonomisk i blæk kva den lavere pris på disse
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2016 kl. 17:40
HP er dyr i blæk, netop fordi du skifter dyserne ud også.

Klaus
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2016 kl. 17:49

Klaus

Nej det er ikke rigtigt Klaus. Kig på priserne
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2006
Point: 4945
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2016 kl. 18:29

Klaus
 Det er forskelligt fra model til model. De fleste HP MFP har dyser adskilt fra blækpatronerne. Men de tørrer nemt ud og er næsten umulige at komme til at rense dyser på.

Når man kører renseprogram på dem, så smider de bare det brugte blæk ud i bunden af maskinen - man tror det er løgn.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2016 kl. 18:44

Klaus

Det gør vi så, du giver 200 for et sæt patroner, jeg giver 200 for 6 sæt.

Klaus
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2016 kl. 19:02

Klaus

Det gør vi så, du giver 200 for et sæt patroner, jeg giver 200 for 6 sæt.

Klaus

Du sammenligner jo ikke originale med originale patroner

Redigeret af Kampus - 14-August-2016 kl. 19:02
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu