|
Ny printer (ikke HP) |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |||
Brianigenigen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Jeg bruger en Brother DCP 315W, super glad for den, virker bare hvergang jeg skal bruge den. Skriver også ud fra Apple produkter og Android produkter
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
Prøvede uoriginale patroner med click een gang, og det duede ikke. Og da den efter 4 udskiftninger af patronsæt gik i fejlmode, kunne det kun være dysehovedet der skulle skiftes til en pris på 850kr. Så aldrig mere en printer med dysehoved, men en HP hvor dysehovedet blir skiftet sammen med patronen. Redigeret af Kampus - 14-August-2016 kl. 10:13 |
|||
![]() |
|||
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
||
Hej Jeg har den lidt mindre model Brother DCP-165C,og den har virket fint i 5/6 år. Jeg har lige et spørgsmål til Brianigenigen. Siden overgang til Windows 10 har jeg ikke kunnet få min statusmonitor til at virke. Så jeg vil gerne høre om du har samme problem,hvis du altså bruger Windows 10. Mvh. |
|||
![]() |
|||
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1414 |
||
Ja der er sort set lige se mange forskellige meninger som printer på markedet
![]() Efter at have surfet nettet rundt, står valget i øjeblikket mellem Canon PIXMA MG5750 og Brother DCP-J4120DW. Hælder nok mest til Canon i øjeblikket. Den får generelt ret god kritik i diverse test. Den er den mest populære printer hos Edbpriser. Sidste års modellen af den (MG5650) har vundet i Tænks test, og så er den lidt billigere i anskaffelse end Brother. Til gengæld så kan Brother printe ud i A3, og har en lukket papirskuffe, og er lidt billigere i blæk.
|
|||
Mvh Jesper
|
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19557 |
||
Click? For øvrigt, så tror jeg at du har været uheldig. Jeg er på min fjerde Canon siden "syttenhundredeoggrønhvidkål". BJ-10 var den første (cirka 1991), så en IP4300, en aflagt IP4200 og til sidst en brugt 4200 købt for 200 kroner (den stod som ny). 4300 sled jeg op, den førse 4200 arvejde jeg af min mor, da min 4300 gik kold, den var så allerede slidt op da jeg fik den og så fik jeg buddet på en næsten ubrugt 4200 her for to år siden. Klaus |
|||
![]() |
|||
Tanaburs ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 445 |
||
Den værste printer jeg nogen sinde har haft er en HP.
De bedste har været fra Brother. Har haft en DCP-/725 DW I et par år nu og den spiller bare, falder aldrig af wifi, printer også fint via iphone. |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
Ja og dig heldig. Den første printer jeg havde var en kontorprinter fra HP. Den røg til rep i Belgien. Den næste var den Canon jeg har nævnt. Og nu har jeg så en HP til 400kr, som bare virker og virker, og er meget økonomisk i blæk kva den lavere pris på disse ![]() |
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19557 |
||
HP er dyr i blæk, netop fordi du skifter dyserne ud også.
Klaus |
|||
![]() |
|||
||
Nej det er ikke rigtigt Klaus. Kig på priserne |
|||
![]() |
|||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
||
Når man kører renseprogram på dem, så smider de bare det brugte blæk ud i bunden af maskinen - man tror det er løgn.
|
|||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|||
![]() |
|||
||
Det gør vi så, du giver 200 for et sæt patroner, jeg giver 200 for 6 sæt. Klaus |
|||
![]() |
|||
||
Du sammenligner jo ikke originale med originale patroner ![]() Redigeret af Kampus - 14-August-2016 kl. 19:02 |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |