recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny printer (ikke HP)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny printer (ikke HP)

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2016 kl. 19:09
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Prøvede uoriginale patroner med click een gang, og det duede ikke.

Click?

For øvrigt, så tror jeg at du har været uheldig. Jeg er på min fjerde Canon siden "syttenhundredeoggrønhvidkål". BJ-10 var den første (cirka 1991), så en IP4300, en aflagt IP4200 og til sidst en brugt 4200 købt for 200 kroner (den stod som ny). 4300 sled jeg op, den førse 4200 arvejde jeg af min mor, da min 4300 gik kold, den var så allerede slidt op da jeg fik den og så fik jeg buddet på en næsten ubrugt 4200 her for to år siden.

Klaus

Ja og dig heldig. Den første printer jeg havde var en kontorprinter fra HP. Den røg til rep i Belgien. Den næste var den Canon jeg har nævnt. Og nu har jeg så en HP til 400kr, som bare virker og virker, og er meget økonomisk i blæk kva den lavere pris på disse

Ok, så er jeg åbenbart også bare "heldig". 4 Canon printere, 2 skannere og 2 multifunktions - aldrig fejlet noget.

M.v.h.
Til top
Plex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-September-2005
Sted: Denmark
Point: 614
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Plex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2016 kl. 19:22

HP er dyr i blæk, netop fordi du skifter dyserne ud også.

Klaus

Nej det er ikke rigtigt Klaus. Kig på priserne

Det gør vi så, du giver 200 for et sæt patroner, jeg giver 200 for 6 sæt.

Klaus

Du sammenligner jo ikke originale med originale patroner

Redigeret af Plex - 14-August-2016 kl. 19:23
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19557
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2016 kl. 19:29

Nej, er det nu også nødvendigt?
Jeg sammenligner driftspriser på to printere........

Det er dig der påstår at Canon er dyrt at køre med, til trods for at jeg har vist, hvad patroner koster. Du kan måske ikke få uoriginale til din HP?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Brianigenigen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Maj-2010
Sted: Danmark
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brianigenigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2016 kl. 21:55
Oprindeligt skrevet af nesager nesager skrev:

Oprindeligt skrevet af Brianigenigen Brianigenigen skrev:

Jeg bruger en Brother DCP 315W, super glad for den, virker bare hvergang jeg skal bruge den. Skriver også ud fra Apple produkter og Android produkter

Hej
Jeg har den lidt mindre model Brother DCP-165C,og den har virket fint i 5/6 år.
Jeg har lige et spørgsmål til Brianigenigen.
Siden overgang til Windows 10 har jeg ikke kunnet få min statusmonitor til at virke.
Så jeg vil gerne høre om du har samme problem,hvis du altså bruger Windows 10.
Mvh.

Hej
Er lige kommet hjem, så dit svar, startede pc op ( med win10) status monitor kører perfekt.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2016 kl. 22:15

Nej, er det nu også nødvendigt?
Jeg sammenligner driftspriser på to printere........

Det er dig der påstår at Canon er dyrt at køre med, til trods for at jeg har vist, hvad patroner koster. Du kan måske ikke få uoriginale til din HP?

Klaus

Canon er dyr at køre med, ikke kun i originale blækpatroner, men også i ekstra udgiften til skift af hoveddyser. Det er min erfaring med een Canon. Jeg skal ikke kunne sige om din Canon er anderledes opbygget.

Man kan få uoriginale patroner til de fleste printere, og sikkert også min HP. Men ved du hvad Klaus, det interesserer mig ikke, da de originale er billige at køre med.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2016 kl. 22:19

Canon er dyr at køre med, ikke kun i originale blækpatroner, men også i ekstra udgiften til skift af hoveddyser.

Vrøvl! Jeg har aldrig skriftet hoveder på nogen af de Canon jeg har haft!

M.v.h.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2016 kl. 22:23
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Canon er dyr at køre med, ikke kun i originale blækpatroner, men også i ekstra udgiften til skift af hoveddyser.

M.v.h.

Formentlig fordi jeg har kørt med uoriginale blækpatroner, har den fejlmeldt hoveddyserne. Kan også iflg Kontant være"tidsbestemt aldring"
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19557
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2016 kl. 22:49

Canon er dyr at køre med, ikke kun i originale blækpatroner, men også i ekstra udgiften til skift af hoveddyser. Det er min erfaring med een Canon. Jeg skal ikke kunne sige om din Canon er anderledes opbygget.

Du kan læse lidt her i tråden, hvor flere skriver deres erfaringer med Canon printere.

Man kan få uoriginale patroner til de fleste printere, og sikkert også min HP. Men ved du hvad Klaus, det interesserer mig ikke, da de originale er billige at køre med.

Billige at køre med?
Du mener altså ar de holder til lige så mange udskrifter som mine 6 sæt patroner?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2016 kl. 22:52

Oprindeligt skrevet af nesager nesager skrev:

Jeg bruger en Brother DCP 315W, super glad for den, virker bare hvergang jeg skal bruge den. Skriver også ud fra Apple produkter og Android produkter

Hej
Jeg har den lidt mindre model Brother DCP-165C,og den har virket fint i 5/6 år.
Jeg har lige et spørgsmål til Brianigenigen.
Siden overgang til Windows 10 har jeg ikke kunnet få min statusmonitor til at virke.
Så jeg vil gerne høre om du har samme problem,hvis du altså bruger Windows 10.
Mvh.

Hej
Er lige kommet hjem, så dit svar, startede pc op ( med win10) status monitor kører perfekt.

Hej.
Tak for din tilbage melding,rart at høre at det kan virke.
Jeg vil nu ikke lave det store nummer ud af det,kan godt leve uden.
Men synes egentlig det er mærkelig at det ikke virker,når det virker hos andre
Mvh.
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2016 kl. 22:57

Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

M.v.h.

Formentlig fordi jeg har kørt med uoriginale blækpatroner, har den fejlmeldt hoveddyserne. Kan også iflg Kontant være"tidsbestemt aldring"

Har været ude for det samme med en Canon Ip 4000 så vidt husker,og at på daværende tidspunkt kostede et printerhoved næsten det samme som jeg havde givet for printeren,så derfor mit valg af Brother.

Mvh.
Til top
sickchild Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Maj-2008
Sted: næstved,Denmark
Point: 801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sickchild Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2016 kl. 13:14
Jeg har haft en canon 4200 i som holdte i ca. 5 år, den døde efter et tordenvejr så ikke sikker på man kan klage over printeren. 

Derefter købte jeg en hp multi maskine, som bare drillede fra start til slut. Da den efter halvanden år gik i stykker var jeg mere lettet end irriteret, gad ikke engang prøve og få den lavet. 

Købte en canon mg7500 som har printet helt perfekt, har kun haft en fejl når jeg skulle printe fra i word fra en mac pc, hvor den blev ved med at sige at papir størrelsen var forkert. Dette blev rettet i en opdatering senere. Så nu har jeg en printer jeg er super glad for. 

Jeg har kørt med kopi patroner på begge mine canon maskiner uden problemer, ydermer går tit måneder imellem vi printer her hjemme og vi hver gang har de bare printet uden problemer. 
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Point: 1414
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2016 kl. 14:35
Har bestilt en Canon PIXMA MG5750 i dag.
Tak for alle inputSmile
Mvh Jesper
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu