|
Ny printer (ikke HP) |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Ok, så er jeg åbenbart også bare "heldig". 4 Canon printere, 2 skannere og 2 multifunktions - aldrig fejlet noget. M.v.h. |
||||
![]() |
||||
Plex ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 614 |
|||
Redigeret af Plex - 14-August-2016 kl. 19:23 |
||||
![]() |
||||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19557 |
|||
Nej, er det nu også nødvendigt? Jeg sammenligner driftspriser på to printere........ Det er dig der påstår at Canon er dyrt at køre med, til trods for at jeg har vist, hvad patroner koster. Du kan måske ikke få uoriginale til din HP? Klaus |
||||
![]() |
||||
Brianigenigen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
|||
Hej Er lige kommet hjem, så dit svar, startede pc op ( med win10) status monitor kører perfekt. |
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|||
Canon er dyr at køre med, ikke kun i originale blækpatroner, men også i ekstra udgiften til skift af hoveddyser. Det er min erfaring med een Canon. Jeg skal ikke kunne sige om din Canon er anderledes opbygget. Man kan få uoriginale patroner til de fleste printere, og sikkert også min HP. Men ved du hvad Klaus, det interesserer mig ikke, da de originale er billige at køre med. |
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|||
Vrøvl! Jeg har aldrig skriftet hoveder på nogen af de Canon jeg har haft! M.v.h. |
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|||
Formentlig fordi jeg har kørt med uoriginale blækpatroner, har den fejlmeldt hoveddyserne. Kan også iflg Kontant være"tidsbestemt aldring" |
||||
![]() |
||||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19557 |
|||
Du kan læse lidt her i tråden, hvor flere skriver deres erfaringer med Canon printere.
Billige at køre med? Du mener altså ar de holder til lige så mange udskrifter som mine 6 sæt patroner? Klaus |
||||
![]() |
||||
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
|||
Hej. Tak for din tilbage melding,rart at høre at det kan virke. Jeg vil nu ikke lave det store nummer ud af det,kan godt leve uden. Men synes egentlig det er mærkelig at det ikke virker,når det virker hos andre Mvh. |
||||
![]() |
||||
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
|||
Har været ude for det samme med en Canon Ip 4000 så vidt husker,og at på daværende tidspunkt kostede et printerhoved næsten det samme som jeg havde givet for printeren,så derfor mit valg af Brother. Mvh. |
||||
![]() |
||||
sickchild ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: næstved,Denmark Status: Offline Point: 801 |
|||
Jeg har haft en canon 4200 i som holdte i ca. 5 år, den døde efter et tordenvejr så ikke sikker på man kan klage over printeren.
Derefter købte jeg en hp multi maskine, som bare drillede fra start til slut. Da den efter halvanden år gik i stykker var jeg mere lettet end irriteret, gad ikke engang prøve og få den lavet. Købte en canon mg7500 som har printet helt perfekt, har kun haft en fejl når jeg skulle printe fra i word fra en mac pc, hvor den blev ved med at sige at papir størrelsen var forkert. Dette blev rettet i en opdatering senere. Så nu har jeg en printer jeg er super glad for. Jeg har kørt med kopi patroner på begge mine canon maskiner uden problemer, ydermer går tit måneder imellem vi printer her hjemme og vi hver gang har de bare printet uden problemer.
|
||||
![]() |
||||
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1414 |
|||
Har bestilt en Canon PIXMA MG5750 i dag.
Tak for alle input
![]() |
||||
Mvh Jesper
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |