recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny printer?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny printer?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2012 kl. 14:57
Den billige printer du linker til havde jeg også kig på da min Canon "forlangte" nye patroner sidst til en pris på 550-600 kr. Det så jo ud som en god deal, men printeren har nogle begrænsninger i funktionerne, som min noget dyrere Canon ikke har. Og så er den billige kun forsynet med én patron, så vidt jeg husker. Og så er besparelsen til at få øje på Wink
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2008
Point: 1924
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thor-thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2012 kl. 17:18
Tror jeg tager et kig på den Canon....
Den har to blæk patroner, en sort og en farve, så den burde være rimelig billig at fodre.
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2012 kl. 19:35
Jeg ville vælge de dyrere modeller som har seperate farver 5-6 forskellige, mg5350 kan findes til 699 og har 5 seperate farvetanke, der skal ikke laves mange fotoprint før den har tjent sig selv hjem i og med at her kan du tømme hver enkelt farve helt i bund hver for sig
Mvh

René
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2012 kl. 19:40
Mg5350 understøtter såvidt jeg kan se apples airprint det gør den første du linker til ikke, der skal du printe via app og det er ok til fotos og pdf filer men dur ikke til alt andet
Mvh

René
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2012 kl. 19:59
Oprindeligt skrevet af rhsin rhsin skrev:

Jeg ville vælge de dyrere modeller som har seperate farver 5-6 forskellige, mg5350 kan findes til 699 og har 5 seperate farvetanke, der skal ikke laves mange fotoprint før den har tjent sig selv hjem i og med at her kan du tømme hver enkelt farve helt i bund hver for sig
Min har 4 separate farvetanke - 1 sort + 3 farver: Cyan, Magenta, Yellow. Og jeg har altid en halvfuld Yellow når de andre er i bund. Og da de tre farver ofte sælges bundled til en god pris, skifter jeg dem på én gang og smider derfor den gule ud sammen med de andre
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2008
Point: 1924
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thor-thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2012 kl. 20:39
Som sagt tvivler jeg på at den kommer til at printe ret mange fotos, dem der skal have den går ikke meget op i foto.
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2012 kl. 20:43
Kun via canons app dvs kun foto og pdffiler, og alt skal ind over appen, appen er ganske udmærket bruger den selv når jeg skal scanne, men den du linker til understøtter som jeg læser det ikke airprint, og har du en ipad/iphone eller får det vil det være trælst hvis du ikke kan bruge det, for feks til noter/mails/web osv er airprint noget som funger rigtigt godt
Mvh

René
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu