|
Ny printer |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7124 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ønsker stadig at vide hvor de kan købes til 8-15.- For det er godt nok billigt.
Har du ikke et link vi kan få glæde af ? |
||
![]() |
||
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2354 |
|
![]() |
||
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3841 |
|
Kræver det ikke man kan reset'e den org. chip når man køber patroner uden chip ?
|
||
![]() |
||
![]() |
||
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2354 |
|
Jeg har altid bare sat den originale chip på den nye patron. Den kan ikke registrere hvor meget blæk der er tilbage, men printeren kører fint.
Ellers skal man vist have fat i reset udstyr. |
||
![]() |
||
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
|
De sidste gange jeg har købt patroner til min MG8250 (525/526'ere) så er det fra Amazon Tyskland - originale patroner til 60-70kr/stk ved køb af en sampak (inkl. fragt).
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19564 |
|
Øøøøøh, det har intet med originale patroner at gøre..... Klaus |
||
![]() |
||
|
Nej, det fremgår vist tydeligt.
Det samme er tilfældet hvis du læser lidt indlæg på side 1. |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
|
Det er dine links som ikke virker.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5307 |
|
Links fixet
Redigeret af JørgenT - 24-Oktober-2014 kl. 14:40 |
||
![]() |
||
|
Nå, for søren. |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19564 |
|
Arrrh, du havde sneget det ind længere nede - min fejl ;-) Sidst købte jeg sådan en pakke her (havde sorte patroner nok i forvejen) http://www.ebay.de/itm/15x-Patronen-fuer-Canon-PIXMA-IP4200-IP-4300-4500-3300-5200R-MP-520-530-mit-chip-/331206658921 Til den pris gider jeg ikke at rode med at flytte chips og resette. Klaus |
||
![]() |
||
johnny57 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 959 |
|
Kan man ikke omgå det problem på anden måde ? har lige sat uorginale patroner i min datters skole HP, og den nægter pure at køre. Er det overhovedet lovligt ? Hvis man fjerner alt HP softw og kun kører med grundlæggende drivere kan man så omgå det? 2 nye orginale patroner koster mere end printeren.
|
||
Med venlig Hilsen
Johnny |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |