|
Ny printer |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
stefanb ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 452 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-August-2015 kl. 23:20 |
Hej. Jeg skal have udskiftet min gamle printer. Findes der ikke en ren printer uden skanner og alt muligt andet gejl, som jeg alligevel ikke har brug for? Jeg synes at alle steder man kigger, så er der kun billige multifuntions-printere. Det jeg har brug for er en printer, som er billig at skrive ud på i længden: 15-20 sider pr. dag (både billeder og tekst) Sort/hvid er ganske fint (hvis det da er billigere end en med farve?) Skal helt være en netværksprinter. Ved ikke om laser eller inkjet er billigst at bruge i længden? Er der nogen her, som kunne pege mig retning af det, som jeg søger? |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7128 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad er dit budget ?
Laserprinter i sort/hvid er nok billigst i længden. Men hvorfor ikke farve på dine billeder ? |
|
![]() |
|
stefanb ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 452 |
Det er egentlig mest til arbejdsbrug. Det er ikke fotos, men arbejdstegninger jeg skal printe ud, så en sort/hvid vil være udmærket. Og så slipper man jo også for at have det store lager af patroner liggende. Budgettet er vel omkring 1000-1500kr M.v.h. EDIT: Den må også gerne kunne tage A3
Redigeret af stefanb - 14-August-2015 kl. 10:29 |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
øhh a3 til 1500? - må jeg give dig et godt råd? revurder dine krav. Det kan tænkes brother/canon har noget, men til den pris vil det være noget crap uanset hvad du køber hvis det skal kunne klare a3
|
|
![]() |
|
Okay. Aner ikke hvad sådan noget koster.
Hvad skal man så punge ud for at få noget der bare fungerer? Jeg havde regnet med 1500 for en der kun kunne tage a4, men hvis den skal kunne tage a3 er det klart at den bliver dyrere ![]() |
|
![]() |
|
Roland ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
En tur på pricerunner.dk gav bl.a. denne Canon PIXMA iX6850, som rammer det du ønsker nogenlunde.
A3, Wifi og Lan netværks printer, kun én funktion. Prisen ligger lige under 1500 kr.
Om den er billig i drift, ved jeg desværre ikke rigtig noget om.
But take a look.
![]() |
|
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1232 |
Brothers S/H laser printere fungerer rigtigt godt og plejer at være rigtigt billige i drift. Den PIXMA der linkes til ovenfor er en inkjet, og det er IKKE billigt i drift og slet ikke hvis du snakker 15-20 sider om dagen.
|
|
![]() |
|
sl1000 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-August-2006 Sted: Hørsholm, DK Status: Offline Point: 212 |
Jeg har købt en brother HL 1212 på tilbud i elgiganten , så jeg har en HL5030 til over du germe må få.
|
|
![]() |
|
Roland ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
Tror ikke đer đer findes nogen Brother, med wifi, netværk, A3 til ca. 1500.
|
|
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Køb den billigste HP printer til det brug. Koster 3-400kr og et sæt blækpatroner er også billige, gav 170kr sidst.
Den printer lige så godt som min forrige Canon printer til 1300kr, med patronsæt til 650kr. Og hold dig fra en billig Brother laserprinter. Du får hvad du betaler for. |
|
![]() |
|
longjohn2 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1026 |
Selv om laser normalt er billigst pr. print både på kort og lang sigt, så er A3 laserprintere så dyre (minimum 8.000-9.000 kr), at en blækprinter nok vil være mest økonomisk for dig. Jeg har en bekendt, som har denne Epson - han gav knap 1600 kr., men nu kan den fåes ned til 1.150 kr. ifølge Pricerunner. Originale blækpatroner er pænt dyre, men der findes meget billige kopipatroner - og til sort print er de fleste i god kvalitet. Her er en anmeldelse: http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2471859,00.asp Redigeret af longjohn2 - 15-August-2015 kl. 10:27 |
|
![]() |
|
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1563 |
Brothers HL-serie af S/H laserprintere er rigtig gode. De findes dog kun i A4. Afhængig af og du vil have wifi eller kablet netværk, ligger de på 800-1.200. F.eks. denne: http://www.edbpriser.dk/printer/brother-hl-l2360dn-id-8767056.aspx Jeg synes især det er smart, at papiret ligger i en skuffe, helt inde i printeren, så det ikke samler støv. Mange andre har papiret hængende/liggende i fri luft.
|
|
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |